Ik ben al jaren klant bij Hi. Twee jaar geleden alleen een ander nummer genomen, maar verder alles hetzelfde gehouden. Maar goed, nu valt het mij op dat ik enorm snel door mijn bundeltegoed heen ben, terwijl ik bel en sms zoals ik al jaren doe. Deze maand juist extra erop gelet en minder gebeld en gesmst en ik zie dat ik nu al door mijn tegoed ben Nou ja, klantenservice gebeld en gevraagd of ze iets hebben veranderd bij Hi (je weet maar nooit he). Volgens die mw. van de klantenservice is er niets veranderd en ligt het dus aan mij. Het ligt bij mij niet aan het per minuut betalen i.p.v. per seconde, dat is al lang zo bij mijn abonnement. Nu zit ik eraan te denken naar een andere provider over te stappen, want zo wil ik niet doorgaan. Nu weet ik niets van andere providers af, behalve dat ik een slechte ervaring met Vodafone heb Welke provider is goed? En niet te duur (opeens hoge rekeningen zonder het belgedrag/smsgedrag te veranderen). Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
tmobile? telford? lees even mee heb namelijk ook hi en vind het tegoed er ook erg snel doorheen gaan!
Ook ik lees ff mee.. Zit nu ook nog bij Hi, met het eindelooso nline abbo... Maar betaal altijd extra als k eens een keer online geweest ben :S
Oh ik heb ook eindeloos online, maar betaal gelukkig nooit extra wanneer ik online ben geweest. Het probleem zit bij mij in het "normale" verbruik.
Ik kan ook wel vloeken wat betreft Hi. Echt ellende na ellende, maargoed, nog altijd minder dan bij alle andere providers, kan daar ook met geen goed woord over spreken moet ik eerlijk zeggen!
Voorheen z'n 3 / 4 jaar terug geen probleem gehad ben toen eens overgestapt voor een mooie actie naar vodafone (ook geen goed woord over te spreken!) en nu sinds 4 maand terug naar hi.. had een abbonement van 35 afgesloten met eindeloos bb online.. heb het verhoogd naar 65 alleen daar kreeg ik aldoor rekeningen van rond de 90 euro terwijl ik elke dag mijn tegoed kijk op hi.nl ben daar heel kritisch in heb hem nu weer verlaagd naar 45 en even kijken wat deze maand weer brengt want rekeningen rond de 90 euro ?! pff alleen wat ik wel vind is dat ze veel btw berekenen.. kan ook aan mij liggen dat ik het veel vind..
ik vraag me ook af hoe dat kan... ik zit namelijk never nooit boven mijn bundeltegoed en toch zijn mijn rekeningen veel hoger... sommige providers rekenen hun starttarief trouwens niet uit de bundel... ook vaag. Dit is altijd zo ondoorzichtig... ik kan er de vinger ook niet op leggen...
Vodafone heb ik ook geen goede ervaring mee Maar met Hi had ik nooit problemen, maar nu lijkt het wel alsof ik enorm veel meer ben gaan bellen/smsen en voor mijn gevoel is dit absoluut niet zo. Weet ook niet hoe de andere providers zijn, wil niet overstappen en nog erger terecht komen haha
Oh ja nu las ik trouwens dat bij Hi ook tijd (geld) in rekening wordt gebracht voor het over laten gaan van de telefoon? Dat iemand niet opneemt, maar dat de tijd van het over laten gaan wel gewoon wordt meegerekend. Is dit echt zo? Pffff ik wist dat echt niet, wat een onzin.
Dan zit het bij jou dus in het verbruik buiten de bundel. Wat staat er dan aan kosten op jouw specificatie?
hier ook niet te spreken over Hi! was ook altijd zo door mn belbundel terwijl ik bijna niet belde... heb in augustus alles over laten zetten naar T-mobile en spontaan werden de rekeningen van Hi hoger *krabt zich ff achter haar oor* vanaf oktober zit ik bij T-mobile en geen klachten... behalve dat the Phone-house-winkel waar ik het geregeld heb was vergeten te vermelden dat T-mobile 45 euro aansluitkosten rekent.... en maandagavond was er een storing bij T-mobile maar verder nooit klachten kwa bereik.. zelfs beter bereik als bij Hi terwijl zij beweren via het KPN netwerk te bellen! voor mij dus geen Hi of Vodafone meer!!
wij hebben bij Vodafone 2 abbo´s 1 abbo bel,sms,web en dat andere abbo is een gewoon abbo Zit nooit echt ver buiten mn standaart kosten, alleen als er veel in Belgie gebelt is ivm het werk van manlief Maar op manlief zn aboo houden we altijd belachenlijk veel over eigenlijk...en mijn abbo wordt meestal voor 3/4e gebruikt. Niks te klagen dus met vodafone
ik heb een tmobile 350 minuten abo. relax als t goed is en ben er tevreden over. ik bel eigenlijk best wel veel,maar ik hou elke maand ...? zoveel belminuten over en die spaar je dan op voor de volgende maand..
Neem geen T mobile als je in drenthe woont. 1jaar gehad en ik werd gek. Bijna nergens ontvangst. Ja, dan moest ik met mijn hoofd in de vensterbank hangen. En mischien wou 112 me wel doorverbinden Ze hebben dus nogal dode plekken in de ontvangst.
Hier ook een HIabbo en afgelopen maand een hoge telefoon rekening. Ik had ontzettend hoge kosten aan smsjes versturen, terwijl dat helemaal niet veel smsjes waren. Nu een smsverdubbelaar er extra opgezet, volgens HI zat dat er al op omdat mijn abo van voor 2008 is, maar schijnbaar dus niet..... In 2010 kon je nog switchen in je abonnement, ophogen of verlagen maar dat kan dus ook niet meer....
Nou ja! Ik dacht al dat ik gek was! 2 Maanden geleden een rekening van 100 euro en vorige maand één van 85 euro. En dit terwijl het altijd rond de 45 euro ligt. Heb echt niet meer gebeld ofzo dan anders!
Nou dat gevoel heb ik ook, maar volgens Hi bel en sms ik meer. Als ik de rekening bekijk staat er inderdaad zoveel keer gebeld en gesmst en ik wanneer ik de specificatie bekijk kan ik me echt niet specifiek meer herinneren of het klopt. Maar voor mijn gevoel is het raar dat ik opeens hoge rekeningen krijg terwijl ik hetzelfde bel- en smsgedrag heb gehouden. Deze maand er extra op gelet, dus minder gebeld en gesmst en nu is mijn bundeltegoed al op Volgens mij moet ik mijn telefoon maar uit zetten