Hoi allemaal... Ja ik weet het..dit zal mijn derde kindtje worden maar toch is het elke keer weer onzekerheid en het gewoon niet meer weten... ik heb de laatste dagen dat ik eerst gevoelige borsten heb en heel erg beroert en voel mij gewoon niet lekker...en dan zoals vandaag...dan wordt ik wakker en voel ik mij goed en niks aan de hand..niet misselijk en geen gevoelige borsten...dan wordt ik weer onzeker..en dan komen de syntomen weer..ik ben maar het liefst heel misselijk en gevoelige borsten met alle zwangerschap kwaaltjes die er zijn..dan heb ik het gevoel dat alles goed zit! Zijn er meer hier die dit ook ervaren? Wil graag van jullie horen.. Heb gehoord trouwens dat vrouwen die zwanger zijn en vaak misselijk zijn minder kans hebben op een miskraam omdat met het overgeven beschermed het licham van allerei bacteria en verkeerde dingen..... edit: verplaatst naar zwangerschapElvira
Kan me je onzekerheid heel goed voorstellen. Ik werd vandaag ook voor het eerst in een paar weken wakker zonder misselijk te zijn. Maak me ook gelijk zorgen. Totdat mijn vriend net aan het koken is geslagen en ik gebakken vlees rook. blegh. Dat laatste wist ik niet, waar heb je dat gelezen van dat overgeven?
hoi hoi snap je zorgen en dat je zodra je je symptomen kwijt bent je onzeker voelt! maar geniet dubbel van die momenten dat je je goed voelt! succes he!
Ja ik heb het ook, voel me de ene dag echt zwaar beroerd en de andere dag niet. ik ben ook wat dikker van mezelf dus kan ook niet zien of mijn buik groeit. ik snap die onzekerheid. maar je moet positief blijven.