syos

Discussion in 'De lounge' started by tico, Oct 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Op tv zie je nu elke keer die reklames van syos haarprodukten. Heeft iemand er ervaring mee? Ben benieuwd of het wat is.

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

Ik gebruik de Syoss shampoo en cremespoeling ik vind het ideaal.
    verder nog niks gebruikt.
    Wat ik wel raar vind aan de haarkleurungen dat het maar bedoeld is voor een bepaald type kleur mensen.

Dus blond is echt voor blond en bruin voor bruin

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Ik heb de haarlak en vind het echt vreselijk. Het plakt enorm. Voor mij dus geen Syos haarlak meer.

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb de syoss shampoo en conditiner gehad voor droog en beschadigt haar.
    Als ik het had gewassen was mijn haar nog steeds droog en ontzettend stug, kwam er met de borstel echt moeilijk door heen.
    Terwijl ik dat met gliss kurr of elvive nooit heb, daarvan wordt mijn haar lekker zacht.
    Dus voor mij nooit meer syoss

5. ynnel1

ynnel1 Actief lid

May 27, 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Ik geloof dat Syoss best goed is... Begreep dat het uit dezelfde fabriek komt als een aantal goede kappersmerken!!!!

@djellybelly: las net op de site (gelijk even gecheckt ;) )
    dat de kleuringen er zijn in 3 niveau's... niveau1 = spoeling 12 wasbeurten niveau2 = 25 wasbeurten niveau3 = permantentenkleuring dat betekent dat niveau 1 + 2 idd niet kunnen oplichten e.d dus eigenlijk gaat dat om een kleurkarakter met niveau 3 kun je zo'n 2 tinten lichter verven denk ik ondanks dat het er niet op staat.....

6. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik vind syoss een heerlijke shampoo... alleen jammer dat rest van huis dat ook vind.. want flessen gaan er hard doorheen terwijl ze best aan de prijs zijn

7. danip

danip Niet meer actief

Ik heb het een tijdje gebruikt, en vond het eerst best goed. Maar ik kreeg er toch wel snel vet haar van. En had ook het gevoel dat het niet heel goed reinigde. Net of bleven er nog laagjes over op je hoofdhuid. En mijn haar piepte ook niet bij syos, terwijl bij mijn eigen merk (herbal essence) altijd piept bij het uitwringen.

8. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    huh 9 van de 10 keer is 2e flkes gratis als ik het koop
    kruidvat

9. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    helaas niet de keren dat ik de flessen gekocht heb..
    ik zie wel vaker de aanbiedingen staan.. als ik ooit nog ga bevallen ga ik ook inslaan als het weer zo is

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb de shampoo en conditioner en heb nog nooi zo'n fijne shampoo gehad.

vind de flessen trouwens niet duur. 5 euro voor een fles maar er zit veel 2 keer zoveel in dan andere shampooflessen.

11. Hettie

Hettie Bekend lid

Aug 23, 2010
    956
    0
    0
    ik heb ook shampoo gebruikt maar had ook het idee dat mn haar er niet schoon van werd. en idd ook snel vet. gebruik eingelijk altijd fructis of herbal.

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik verf mijn haar met de haarverf van Syos.. De eerste verf waar mijn haar niet oranje mee uitsloeg.. Super!!:)

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Hier ook! Ik had die donkerbruin :D

14. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    ik vind de shampoo en cremespoeling niks aan.(me haar bleef droog)
    Wel trouwens de verf vn syoss

15. susy26

susy26 Niet meer actief

ik heb ook syoss gebruikt, dacht voor gekleurd haar. shampoo en cremespoeling,vond ze zeker goed, maar ik ben zo iemand die zo af en toe weer een andere shampoo en cremespoeling wil proberen hihi maar vond me haar er zeker niet minder om, goed spul!

16. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik vind het ook geen fijne shampoo en conditioner, kreeg er erg droog haar van. Ik gebruik Andrelon perfecte puntjes, perfect voor mn pluizige haar.

17. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Ik vind het rommel. Mijn haar is altijd zacht en makkelijk doorkambaar. Totdat ik syoss probeerde, mijn haar wordt enorm stug en ik heb het gevoel dat het niet schoon wordt.
    Niks voor mij dus, toch maar weer elvive royal jelly.

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik gebruik eigenlijk alles van syos.. shampoo haarstyling producten en ben er heel erg tevrede over..

19. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik gebruik de haarverf van syos.
    Ben er heel tevreden over!
    De kleur is mooi intense met een hele mooie glans... Ik heb toen ze in de reclame waren dan ook meteen een voorraadje ingeslagen :)

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier ook een fan en voor de mensen dichtbij de duitse grens....in duitsland (althans hier bij ons) is de prijs nog goedkoper dan in nederland.

Share This Page