syos

Discussie in 'De lounge' gestart door tico, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hahah de een vind het super de ander vind het niks haha. maar ja dat is bij de meeste dingen zo. Ik gebruik nu altijd andrelon, meestal voor gekleurd haar, en als ik het ff niet laat verven de perfecte puntjes. ben er op zich wel blij mee maar was toch erg benieuwd naar de syos vandaar mijn vraag. moet het maar gewoon een keer proberen denk ik.
    Even een extra vraag wat vinden jullie de beste schampoo voor gekleurd haar?

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik vind syoss helemaal niks, mijn haar is super stug en stroef na t wassen, zelfs met de conditioner en de spray.
    Heb al zoveel shampoos geprobeerd maar de goedkope flessen van palmolive voor iedere dag en de cremespoeling werken het allerbest bij mij :D en ruiken ook nog eens heerlijk!

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik gebruik de shampoo en de conditioner

qua type maakt het niks uit ze zijn net als die shampoo's van andrélon allemaal hetzelfde, er zit alleen bij elk type een ander luchtje aan zodat je denkt dat ie toch anders is :D

maar syoss is wel de enige waar ik het luchtje van kan verdragen!

4. Ilona23

Ilona23 Actief lid

30 okt 2009
    343
    0
    0
    Tilburg
    Ik gebruik ook de shampoo en conditioner van Syos, en ben er heel erg tevreden over !

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik vind het persoonlijk niet zo biijzonder eigenlijk...

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb kurkdroog haar en heb echt goede shampoo nodig die goed hydrateert.

dan is Syoss niet geschikt. mijn haar werd er nog droger en pluiziger van. andrelon werkt hier het beste.

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik vind Syoss echt geweldig!.. Vorige week was het op en heb ik weer even Andrelon gepakt die nog in de kast stond, maar ik had gelijk weer een enorme pluiskop. Toen snel weer Syoss gekocht en nu zit het weer geweldig!

8. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Bij mij heeft Syos ook niets gedaan...

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Brrrrrrr, ik kreeg echt heel raar haar van Syoss. Voelde zo vreemd aan na het wassen en drogen:(

Ik heb halflang haar en gebruik Glisskuhr voor lang haar. Dat is heerlijke shampoo...

Nooit geen Syoss meer hier;)

10. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik vind het geweldig, gebruik het al een tijdje en mijn haar ziet er minder stro achtig uit.

11. bloemiste

bloemiste Lid

14 dec 2009
    77
    0
    0
    bloemiste
    oosterwolde fr
    mijn haar werd heel zwaar.. ik heb kort haar wat omhoog moet.. en kreeg het bijna niet voor elkaar... de verf vind ik slecht.. omdat het heel erg je hoofdhuis mee verfd wat ook gewoon een week blijft zitten...

12. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    Syos is van hetzelfde bedrijf als andere grote merken.
    Dus het voegt echt niks nieuws toe... is gewoon een reclame stunt om het als "kappersmerk" uit te brengen.

Deel Deze Pagina