C1000 is een dure winkel

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Vandaag naar een andere stad gereden voor mijn zoontje die echt heel veel pech heeft gehad de laatste tijd

Boodschappen bij de C1000 voor dungans.

Haal dus de hoognodige weekend boodschappen,eigenlijk alleen eigen merk produkten en moest gewoon 153 euro betalen:$:$:$
    Alleen voor het weekend dus!!

Staan we bij de kassa en mijn zoon stilzwijgend naar de cassiere kijken is die aktie van de dungans afgelopen:x:(

Hij had gewoon de tranen in zijn ogen,zo sneu.
    Was dus voor de eerste en laatste keer boodschappen bij de C1000:(

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat eet jij dan ingodsnaam in een weekend? Gaan er 65 broden, 89 liter melk, 54 zakken chips en 20 liter cola doorheen dan?

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Met 6 man wil je niet weten wat er doorheen gaat in een weekend.

Hier gaan sowieso bijna 3 broden per dag erdoor.
    Heb 2 opgroeiende pubers die eten me echt de oren van mijn kop

4. Dani11

Dani11 Niet meer actief

hmmm wij doen daar voor een hele week boodschappen voor 3 personen en zijn tussen de 70-80 euro kwijt :S

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben ook wel benieuwd naar deze weekendboodschappen

zou oproepje plaatsen in gezocht forum... met dit verhaal zijn er vast mensen die ze over hebben en willen opsturen.

*edit* 3 broden per dag???
    Wij zijn met 5 man, waaronder een goedetende man en 2 puberzonen, maar 1 brood redden we toch echt wel mee..
    jij doet me denken aan mijn oud collegaatje: daar gingen zoveel broden en liters melk doorheen per week dat ze bijna een koe wilde aanschaffen om zelf te melken hahaha

6. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Dat vraag ik me ook af... :(

Bovendien vind ik dat, als je bewust ook enkel voor merken kiest zoals blijkt, je eigenlijk ook niet moet klagen als het wat duurder uitvalt :)

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hhaha devilchase idd voor 155 euro aan boodschappen daar kom ik in 2 weken nog niet aan

8. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ja oke 6 personen dat is wel veel....maar dan zoveel voor alleen weekend spullen?

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Dan lees je toch niet goed,er staat eigen merk artikelen.

Wat heb ik gehaald.
    Fruit
    brood
    Zoetbeleg,vleeswaren
    Boter,bak en smeer
    Koffie
    koffiemelk
    suiker
    1 fles goedkope wasverzachter
    3 flessen sinas
    2 flessen ranja
    2 flessen huiswijn
    1 kratje bier
    zak patat
    doos frikandellen
    rijst
    nasigroenten
    fles ketyap
    shampoo(hele simpele)
    gel
    wc papier

nah gewoon echt normale boodschappen,allemaal c 1000 merk
    voor diezelfde boodschappen ben ik ongeveer zo'n 90 euro kwijt bij de AH en dan pak ik meestal euroshopper produkten

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ff serieus,. Ik haal voor 40 euro per week voor de hele week boodschappen, vreten, drinken en lekkers....

Met zn 3. Dat lijstje dat jij daar hebt staan ken toch nooit 90 euro zijn (voor 6 man)

11. Dani11

Dani11 Niet meer actief

nee dat kan echt nooit, vind het heel vreemd, wil niet zeggen dat ik je niet geloof maar het klinkt mij veel in de oren

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja echt hoor,ben echt altijd dat bedrag ongeveer kwijt voor alleen het weekend

Is dus echt simpel eten he?
    Heb namelijk geen zin om het weekend uitgebreid te koken,dus een patatje of broodje shoarma ect......

Doordeweeks ben ik zo'n 25 a 30 euro per dag kwijt aan de dagelijkse boodschappen.

1 dag aardappels,moet zowat 2 kilo schillen anders heb ik te weinig
    6 stukken vlees en ik noem ff wat 2 bloemkolen,1,5 kilo sperciebonen.

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wrom ben je het weekend 90 euro kwijt (2 dagen = 45 euro per dag ) en doordeweeks 25 euro per dag?

Als je elke dag 25 euro kwijt bent ben je voor de hele week 175 euro kwijt voor 6 man ipv de 230 euro die je nu kwijt bent...

Ik ben 40 euro kwijt voor 3 man, dus voor 100 euro per week moet je het zeker wel redden voor 6 man lijkt mij?

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Omdat ik doordeweeks geen extra dingen haal zoals waspoeder,wc papier,shampoo ect......

Ook mijn moeder die het niet snapte is een hele week met mij boodschappen wezen doen,om te kijken of het anders kon,maar het gaat niet anders.

Echt niet,doe zo goedkoop mogelijk boodschappen.
    En mijn kids krijgen alleen ranja,in het weekend mogen ze een glaasje fris en chips.
    5 flessen ranja per week is niets hier

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

ja maar 5 flessen ranja voor 4 kinderen? Das meer dan een fles per week per kind? Das toch extreem veel :S

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik drink overdags ook ranja;)

Maar goed maakt ook niet uit,ik klaag ook niet verder,schrok alleen van het verschil wat ik normalite bij de AH moest afrekenen.

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik schrik ook zeker van de prijs van jullie boodschappen, daar kan ik inderdaad wel 2 weken aan boodschappen voor doen! Ik denk dat het ook een kwestie is van wennen, bij mn schoonouders word er bv ook alleen maar pakken sap gedronken en heel veel verspild aan vleeswaren/salade's enzo doordat ze bv een boterham smeren en die half opeten en dan weggooien. Dan vind ik 't niet gek dat hun voor enorm veel geld aan boodschappen kwijt zijn ( En mn schoonouders hebben 9 kinderen dus in totaal ook nog 5 schoonkinders en 15 kleinkinders, daar gaat dus heel wat doorheen ) maar mensen kunnen ook gewoon water en thee drinken en kleine koeken ipv luxe koeken enzo... Maar dit prijsverschil is echt absurd!

18. zohra

zohra Niet meer actief

klopt je kassabon wel dan? vind het ook enorm veel hoor.
    zoekt je zoontje nog speciale dungans dan? ik kreeg vd week nog wel een paar maar vandaag ook niet ze zullen wel opgeweest zijn.

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou ben ik vandaag ook bij de c1000 geweest, en ik schrok ook van de prijs die ik moest afrekenen hoor.
    Ik had ook niks bijzonders, en zelfs spullen die in de reclame waren, als was het meeste er niet eens waarvoor ik ging.
    Bijna alles eigenmerk, op de sojamelk voor Quinn na dan.

Ik vind de ah al niet goedkoop, al kan ik tegenwoordig daar echt goedkoop boodschapen doen dankzij veel tips van het forum, maar dat lukt me dus werkelijk niet bij de c1000 hoor

Deel Deze Pagina