Of verschilt dat per plaats? Ik zou vanmiddag met iemand naar Etten-Leur gaan voor de laatste kerstcadeautjes, maar de winkels sluiten vandaag toch allemaal eerder? Diegene heeft zich nog steeds niet gemeld en ben bang dat het straks niet veel zin meer heeft om nog te gaan..
Het is wisselend dacht ik,maar over het algemeen genomen zal dit 5 uur zijn.Even in de gaten houden dus!
Als het 5 uur is is het geen probleem, ik dacht dat ze om 15 uur al zouden sluiten Ook zó vervelend dat het gewoon echt NERGENS op internet staat
nee 3 uur denk ik niet hoor. Meestal 5 uur en sommige 4 uur. Maar je kunt toch even de hema ofzo in etten bellen en dan vragen tot hoelaat ze open zijn. Ze weten het meestal ook wel van collega's. Anders kun je iig de winkels bellen waar je moet zijn.
Heey. Heb het even opgezocht en de winkels in het winkelcentrum sluiten om 17 uur. Winkelhart Etten-Leur
Kom ik, met m'n 'het staat NERGENS op internet' Ik kan dus gewoon niet goed zoeken Het stomste is nog dat ik die site ook gewoon open heb gehad
Ik ga straks meteen langs de Hans Anders om zo'n 'Vrienden van Hans' abonnement af te sluiten, dan kan ik sparen voor een nieuwe bril Ben er echt heeeel erg hard aan toe geloof ik
go mag ik wel opschieten heb nog niets in huis voor 1ste en tweede kerst dag en weet nog steeds niet wat we moeten eten