Help, ik wil testen maar heb geen test in huis. Kom er net achter dat de winkels dicht zijn op maandagmorgen! Kun je ergens in een supermarkt ook testen kopen? En zo ja bij welke supermarkt?? Please help me! Wat stom ook dat ik niks op voorraad heb. Normaal heb ik wel een paar van die internet testen liggen maar deze maand expres niet gekocht, ik denk dat brengt ongeluk, ja en nu zit ik!!! Heel slim! Silly
Ik heb geen idee of je ze in de supermarkt kunt kopen, misschien bij de servicebalie? Hier gaan de winkels om 11.00 uur open.... Liefs An
Ik heb weleens bij de dekamarkt een test gekocht. (had net ook al bij NOD juni gereageerd) Bij de service balie inderdaad, daar verkopen ze bij ons ook paracetamol en condooms enzo...
hier is de kruitvat gewoon om 9 uur open geloof ik. En volgens mij hebben ze hier gen testen bij de supermarkt.
ik woon zelf ook in zuid holland heb je een digros/bas van der heijden/dirk van den broek met een dirx drogist bij jou in de buurt? daar kan je clear blue kopen en eigen merk testen.. ook kan je even langs de apotheek gaan? Spannend!! veel succes!
Maar het gaat er inderdaad om dat het maandagochtend is en de meeste winkels pas laat opengaan... Dan toch eventjes wachten nog vrees ik....
oh kijk, de apotheek, dat is ook wel een goeie!!!. Ik geloof dat ik de pad maar even op ga met mijn kleine knulletje om te kijken of ik ergens een test kan scoren!!!!!!! Bedankt allemaal!!!!!!!! Jullie horen er straks meer van!!! Silly
bij mij liggen ze gewoon in de schappen van dekamarkt Succes!! (ik moet ook nog testen maar durf niet haha)
Jemig zeg, nu heb ik alweer een vage streep. Zal ik anders proberen of ik er een foto van neer kan zetten? Hoe werkt dat precies?
Ik heb een account bij photobucket, daar heb ik mijn foto opgezet, en toen de link in mijn album. Tussen Edit; o wacht ik zie dat het helemaal niet zo moeilijk hoeft, je kunt hier gewoon vanaf je computer ee plaatje plaatsen, hij hoeft niet op internet te staan...