vandaag toevallig weer eens de taarten van abel wezen kijken. maar hoe dit meisje verteld over wat er gebeurd is... zet je wel weer even stil bij wat voor rare mensen er rond lopen die op kinderen uit zijn Taarten van Abel: Danielle - Uitzending Gemist
Wat een aangrijpend verhaal, maar wat bezit dat meisje een enorme dosis veerkracht zeg. Een heel sterk meisje. Wie weet doet haar verhaal andere kinderen de moed geven om hun verhaal te vertellen. Wat ik wel vreemd vind aan het verhaal is dat de politie pas de volgende dag is gekomen voor de verklaring!! Heeft zoiets geen spoed?? Te idioot voor woorden.
Zeker een aangrijpend verhaal, zo zie je maar hoe makkelijk een kind is mee te krijgen #babyhope, het meisje was vorig jaar meegelokt door een man het bos in...
Ja, kan me voorstellen dat haar moeder erg geschrokken is en bezorgd. Ik hoop dat andere kinderen wat van haar verhaal opsteken, een sterk meisje inderdaad. Vind het altijd wel een goed programma trouwens.
@Babyhope, die link is naar een programma voor kinderen. Dus niks schokkends, alleen de uitzending waar het verhaal gedaan wordt. Er komen soms idd echt trieste verhalen voorbij in dat programma. En ik vind dat Siemon de Jong zo goed met die kinderen omgaat, zo ontspannen. Heerlijk programma idd! Daar kan geen pokemon, sponge bob of andere bagger tegen op
Dit vind ik nou zo'n ijzersterk programma! Ik kijk het erg vaak, en vind het bijzonder om kinderen keer op keer zo open in gesprek te zien. En veel lof voor meneer de Jong hoe hij in gesprek gaat met kinderen. Kan menig mens nog wat van leren. Echt top!
Hahaha sow ik heb echt last van de warmte zeg. Ik had het zelf aan staan toen jij dit typte. Nl 3 toch. Dat meisje maakte de taart voor mama toch omdat mama nog verdrietig was over wat er gebeurt was. En haar zusje was jaloers toch omdat ze nu een vriendje had? Sorry sorry het stond hier aan op de achtergrond zeg maar
Deze uitzending nog niet gezien, maar kijk wel heel graag naar taarten van Abel. De ene uitzending is leuker dan de anderen maar echt een sterk programma. Zelfs voor volwassen blijkt hier dus