Vorige maand dacht ik zwanger te zijn, maar bleek het toch schijnzwanger of ontpillen te zijn. Dus had ik me voorgenomen niet op elk pijntje te letten en relaxter te zijn. Maar nu heb ik weer rare klachten, maar andere dan vorige keer. Vannacht had ik namelijk verschrikkelijke buikpijn, heel laag onderin. Een soort steken/krampjes en ze trokken ook naar m'n benen. Maandag en dinsdag had ik ook al wat steekjes in m'n buik. Nu denk ik alweer dat dat de innesteling kan zijn geweest. En ik moet nog een hele week wachten. Zucht. Iemand een idee wat het geweest kan zijn?
GEDULD is het enige dat je kan redden.......... Die steken en alle andere kwaaltjes, pijntjes, piepjes en zuchtjes zijn allemaal zowel tekenen van een naderende ongi als van een eventuele zwangerschap. Wanneer je niet ongi wordt en een posi test in je handen hebt, weet je het pas zeker. Klinkt heel flauw, maar het is gewoon echt zo. Wij kunnen je helaas niet echt helpen hierbij (hooguit lekker als uitlaatklep). Want iedereen zit ook weer anders in elkaar! Ik had deze keer nauwelijks ergens last van, terwijl ik juist iedere maand ook dacht dat het weer raak was. Dus het zegt allemaal heeeeeel weinig! Nog een paar nachtjes slapen en je weet hopelijk meer. We duimen voor je!
Die steekjes onderin m'n buik en doortrekkend naar m'n benen had ik ook rond de periode die jij noemt...
Hej bloem, kheb precies t zelfde was ervan overtuigd dat ik zwanger was vorige maand, vandaag weer wat steekjes gehad! maar geen uitstraling naar mn been ofzo... 11 april is mijn nod! nog even wachten! tel de dagen af!
Hoi Claudia86, Ik ga ook 11 april vol spanning tegemoet! Maar ik ben vrij pessimistisch, volgens mij word ik toch ongi. Heb een beetje licht roze bloed en een zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Afwachten maar, nog een paar dagen geduld.
Spannend! Wat duurd wachten dan lang he. Ik hoop datje over 5 dagen een positieve test in handen zult hebben. Liefs Vlindertje
Hallo bloem, Ik weet sinds 3 dagen dat ik zwanger ben en ik had inderdaad precies dezelfde klachten als die jij benoemt. Ik ben twee nachten wakker geworden van de ongelooflijke krampen onder in mijn buik. Zo tgen mijn schaambeen aan. Ik maakte me best wel zorgen en samen met mijn man ben ik naar de huisarts geweest. Daar kwam eruit dat ik gewoon hartstikke zwanger was. Ik hoop voor jou dat het ook zo is, maar zoals hier boven ook genoemd werd kan het ook je ongi zijn. Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Groetjes Sam
hoi hoi ik zit net als jullie ook vreselijk in spanning. begin december gestopt met de pil. nod is volgende week vrijdag. maar ik ben zo misselijk heel de dag door en sàvonds wordt het ineens heel erg. ook zwaar gevoel in mijn buik.& hoofdpijn Morgen ga ik even langs de huisarts want ik werk sàvonds en als ik niet zwanger ben wil ik wel weten wat het wel is? Ik maak me eigenlijk zorgen. hebben jullie dit ook?
Hoi faith and hope, De klachten kunnen van het 'ontpillen' komen. Ik heb ook iedere maand rare klachten die lijken op zwangerschapsklachten. Ben eind november gestopt met de pil. Blijkbaar raken hormonen zo in de war van de pil, dat het een tijdje duurt voordat alles weer in balans is. Heel vervelend, maar ik denk dat het daardoor komt. Als je je echt ongerust maakt, kun je natuurlijk naar de huisarts. Ik hoop dat het binnenkort beter met je gaat.
hoi bloem de dokter zei dat het of een darminfectie is of zwanger. nou daar heb je dus ook niet zo veel aan we wachten gewoon af tot volgende week. wat is jouw status op dit moment? groetjes faith
Zoals je aan m'n banner kunt zien, waren de klachten dus weer door de hormonen en niet door zwangerschap We zitten nu vol goede moed in de vijfde ronde.
Ahw meiske, balen, hier geen bloed en geen posi-test, k ga morgenn nog n keer n mat care test doen en dan als die nie posi is een andere merk halen! grr...
Bloem, een tijdje ben ik er ook erg mee bezig geweest. Alles wat ik voelde was een mogelijk teken. Heb me flink voor de gek laten houden door m'n lichaam. Op een gegeven moment liet ik het gewoon los, en het verschoof naar de achtergrond.. Eigenlijk wist ik niet meer eens zo zeker of ik het wel wilde, en toen is het gebeurd.. Alles wat ik toen voelde schreef ik toe aan alles behálve een zwangerschap. Natuurlijk nu het zover is, ben ik hartstikke blij. Bloem, je wilt het graag, en ik hoop zo dat het gauw wat wordt meid. Maar probeer je er niet te veel op te focussen, denk niet in trants van 'ronde zoveel' en 'klussen' op de juiste momenten. Relax... en laat alles lekker lopen. En als je even lekker je ei kwijt wilt , zijn we er hier voor je. Veel sterkte meid!