Hallo! Dit is mijn schema, donderdag is mijn ventje 6 maand. Sinds gister zit hier groentehap a la rapley bij (meer uitspugen dan doorslikken... ) 6.30 uur: BV 10.00 uur: BV 12.30 uur: BV 15.00 uur: BV 17.00 uur: BV 17.30 uur: Groentehap + BV als toetje 20.00 uur: BV 22.00 uur: BV Nu zeggen mensen om mij heen: Goh wat geef je nog veel voedingen... Zou ik een voeding moeten weglaten (bijv. die van 22.00 uur, net als bij FV de laatste fles zeg maar) Of gewoon lekker zo laten, hij heeft het naar mijn gevoel wel nodig....en vraagt er ook om.
Gewoon mee doorgaan! Sven gaf zelf aan dat hij minder wilde drinken. Wegduwen, hoofd wegdraaien e.d. Zolang jij je er lekker bij voelt en je ventje het goed doet. Misschien drinkt hij gewoon steeds kleine beetjes en je geeft al aan heeft hij het idd nodig. Britt
Gewoon lekker doorgaan zoals je nu doet. Tot aan een jaar is de melk hoofdvoeding en de rest zoals het woord het al zegt bijvoeding. Vertrouw op je zoontje. Zolang hij er nog naar vraagt heeft hij het nog nodig. Teveel borstvoeding kan niet. Veel plezier met bijvoeden 8)
jahoor, lekker doen. bij ons werden de voedingen minder toen de bijvoeding goed ging. (7 maanden ofzo?)
Gewoon blijven geven. Blijkt toch weer dat sommige mensen gewoon geen idee hebben hoe de bv werkt en dat je er dus nooit teveel van kan geven. Straks als de bijvoeding goed loopt word je bv vanzelf minder. Hier werd het vanaf 8,5-9 maand heel langzaam minder. Met 6 maanden zat ik nog op 8x per dag en 1-2 nachtvoedingen.