Ik ben nieuw op dit forum maar lees al wel een paar maandjes mee met iedereen.... Ik ben eind december 2012 gestopt met de pil. Daarna twee keurige cyclussen gehad van 28 en 29 dagen. Afgelopen weekend was mijn NOD, afgaande op een cyclus van 29 dagen, zou dat dus zondag moeten zijn.....je raadt het al, niet ongesteld.......wel wat dunne witte vloed bij plassen maar verder niets......gisteren dus ook niet ongesteld.......gelijk maar een paar testjes gekocht bij het kruidvat.....zie hieronder het resultaat...... ben ik nu dan zwanger.....? Ik kan eigenlijk niet geloven dat het waar is, morgen maar weer opnieuw testen......aangezien ik al 35 ben en goed 20 jaar de pil heb geslikt was ik er eigenlijk vanuit gegaan dat het veel langer zou duren...... Groetjes, Sandra
Bedankt! Morgen toch nog maar voor de zekerheid weer testen......je weet het maar nooit. Niet gedacht dat het zo snel zou gaan!
Zojuist ook even een digitale test met indicator gekocht.....morgenochtend nog even een dubbel testje, met die goedkope van de kruidvat en deze "dure". Als deze beide ook weer positief zijn dan moet het wel waar zijn........... En dan maar wachten tot vriendlief weer terug is van zijn zakenreis naar Seoul komende donderdag......he is in for a surprise....