Hahaha, nou ik hou de mogelijkheid gewoon nog open dat het strakjes toch nog Mint, Miné of zelfs Teddy is geworden hoor Er kan een hoop gebeuren in 2 weken
Hahahaha wilde net typen: wat zéi ik je in 1 van de andere namentopics @piscean Sluit me verder helemaal aan bij @KleineLai
Tis dat je zwanger bent, maar anders zou ‘je moet zeker ongesteld worden’ (met een knipoog ) als flauwe grap gemaakt kunnen worden Geen aftelkalender tot Sinterklaas/kerst voor jou, maar tot aan je bevalling
Nog steeds geen twijfel hoor. Al merk ik ook dat mijn hele omgeving volgens mij een hele aparte en bijzondere naam verwacht. Dat zal ze dan nog tegenvallen denk ik. Maar boeien. Ik zie haar al helemaal voor me en het lukt mij zelfs om een héél klein beetje een voorstelling te maken van hoe ze eruit ziet. Het blijft een heel vaag beeld, niet scherp. Maar ik zie toch contouren van een fijn gezichtje, met donkere haartjes en ogen en een gaaf huidje. En dat is in mijn hoofd ook helemaal een L.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat waren de reactie uit jullie omgeving op haar naam?
Dankjewel hoor! Heel erg leuk! We hebben echt alleen maar hele leuke reacties gehad en geen moment spijt gehad van de keuze!