Morgen ben ik 40wkn zwanger. Afgelopen dinsdag gestript na al vanaf vrijdag weeen te hebben af en aan. Die dinsdag ook nog weeen gehad en de dag erna slijmprop in delen verloren en nu... niks Ja hoofdpijn en beetje ongi pijn En door de bi kan ik me bijna niet mer bewegen zeker niet als ik in bed lig :S het doet zo'n pijn vanochtend lag ik "vast" kon geen kant meer op leek wel of ik op slot lag. Nu heb ik dinsdag weer een afspraak bij de gyn en 2wkn geleden heeft mijn eigen gyn beloofd me niet langer te laten lopen maaaaaaaar.... nu krijg ik dus een gyn die ik nog nooit gezien heb. Ik ben dinsdag 40.2 en zit er werkelijk helemaal doorheen slaap dus bijna niet eten krijg ik niet weg omdat ik zo'n last heb van maagzuur en ik voel de kleine wel bewegen maar niet zo veel meer natuurlijk (tja geen ruimte meer haha) Ik zit te denken om de gyn die ik nu krijg wel te verzoeken iets te gaan doen en anders even mijn eigen gyn maar erbij te roepen tis zo vervelend dat ik er 1 krijg die mij niet kent en ik hem niet. vaste gyn ken ik al vanaf mijn 18de (ben nu 35) en heeft de andere 2 zwangerschappen ook begeleid. Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Jeetje, op 1 jan uitgerekend..? Hoe doe je dat? Hihi! Wat spannend dat je er bijna bent, maar wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Ik zou gewoon heel stellig in je houding zijn: ik kan niet meer en ik wil dat jullie wat gaan doen. Gyn ... heeft dat de vorige keer gezegd, dus nu verwacht ik actie. Wat zijn je plannen? En anders ff goed je hormonen zijn werk laten doen.. Succes met de allerlaatste loden..