T for Telecom WAARDELOOS!

Discussion in 'De lounge' started by Tanja20, Jul 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    Gister zijn we zeer afschruwlijk behandelt door het T for Telecom personeel.
    We werden zelf uitgelachen en er werd taal naar ons hoofd geslingert die niet door de beugel kunnen.

Heb een mail met klacht naar het hoofdkantoor gestuur in Den Haag.
    Kreeg vanmorgen een mailtje terug dat ze met dit soot situaties niets kunnen :confused:
    Mn klomp breekt!

Waar kan ik mn verhaal kwijt? Wat kan ik er nu nog mee?
    Wil het hier bij niet laten zitten..

Ga dus nooit naar deze winkels mensen :evil: :evil: :evil:

2. veroon

veroon Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,055
    0
    0
    almere
    wat raar dat het hoofdkantoor niets ermee doet

3. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

mag ik vragen wat er is gebeurd?

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    (049) T for Telecom Zutphen
    Turfstraat 37
    7201KE ZUTPHEN
    0575-582400

Wij hebben een nieuw abbolement afgesloten met nummerbehoud van T-mobile naar de KPN (HI).
    Dit nieuwe abbo zou ingaan op Maandag 21-07-2008. (hebben we zwart op wit staan en ondertekend)
    Bij deze datum hebben wij het nieuwe simkaartje in de telefoon gedaan en zijn hiermee gaan bellen en internetten.
    Bij dit kaartje zat een nieuw nummer terwijl we nummerbehoud hebben aangevraagt en dit is ook bevestigd.
    Op naar de T-mobile winkel te Zutphen voor uitleg. Daar kregen we te horen dat ons abbo op 01-08-2008 ingaat, twee weken
    naar afgesproken data die op het contract staat. Die kosten die we hebben verbelt en verbruikt hebben met internet
    zijn voor onze rekening omdat T-mobile en KPN ons niet over de nieuwe datum hebben ingeligt. Dit vonden we geen
    service en hebben dit gemeld. Wij werden recht in ons gezicht uitgelachen door het personeel van de T-mobile winkel
    in Zutphen, Toen we de winkel verlieten gooide ze er zelf nog wat brutale taal achteraan wat echt niet door de beugel kan.
    Zo vernederend wil niemand zich laten behandelden als betalend klant! We voelen ons erg klein en vernederd.
    De kosten die deze twee weken voor ons zelf zijn , kunnen we negens verhalen volgens T-mobile en Kpn terwijl wij niet zijn
    ingelicht en hier geen weet van haden.
    Als dit abbo is afgelopen gaan we beslist naar een andere winkel waar ze de klanten wèl waarderen en wèl willen helpen als
    er aan deze situatie niets gedaan kan worden.
    Ik hoop dat we deze kosten nog vergoed krijgen waar we ook recht op hebben en we in de toekomst beter worden behandeld
    door het T-mobile personeel te Zutphen.

We verwachten zeker een fatsoenlijk reactie en een oplossing voor deze zeer vervelende situatie.

Vriendelijk bedankt ,

5. veroon

veroon Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,055
    0
    0
    almere
    kan je niet ermee naar kpn gaan

6. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    die zitten alleen maar aan een algemene lijn "ja mevrouw , nee mevrouw" :evil:

7. veroon

veroon Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,055
    0
    0
    almere
    vindt dat je bij een winkel van kpn meestal wel goed geholpen wordt
    de primafoon is dat

8. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Er is toch ook zo'n instantie waar je gratis advies (rechtshulp) kan krijgen?

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    ah telefoonwinkel in Zutphen!
    KPN staat slecht bekend, en T-Mobile is ook ongeinteresseerd personeel.
    Ik ga hier nooit naar een telefoonwinkel, maar naar een mediator die een abbo voor me uitzoekt en waar ik de laatste keer ook nog een xbox bij kreeg.
    Ze zitten op de nieuwstad en zijn zeer klantvriendelijk.

Trouwens is de ombudsman of wellicht KASSA ofzo niet iets waar je je ongenoegen kwijt kan?

10. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    He , jij ook uit Zutphen ;)

Het ligt dus niet aan ons.. Kan er zo slecht tegen he om onterecht beschuldigt, uitgelachten te worden enzv.
    Als ik fout zit, oke .. mijn fout. Maar nee dat personeel :evil:

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    klacht is onderwegnaar kassa , maar die zijn tot 4 Aug op vakantie.. :)

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik zou dat contract per direct stop zetten, zij hebben jou niet ingelicht over de nieuwe ingangs datum dus ik zou er niet mee accoord gaan, ze kunnen hoog en laag springen maar als jij zwart op wit een datum hebt staan dan kunnen hun niet zomaar zonder jullie te informeren deze datum wijzigen, ik zou nog een mail terug sturen dat jullie niet accoord gaan met dit nutteloze emailtje van hun en dat als er niets aan gedaan word dat jullie hogere stappen gaan nemen...

13. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Tsja, heel vervelend voor je, maar dat je zo'n brief durft te verzenden.
    abbolement ?
    verbelt?
    ingeligt?

Misschien een spellingscheck installeren?

Over hoe het personeel zich gedroeg; weet je zeker dat je het niet hebt uitgelokt?
    Natuurlijk het is niet netjes van Tmobile en KPN, maar daar kunnen ze bij T for telecom niets aan doen.

14. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    Oh Fiene jij gaat mij nu dus voor gek verklaren.

Sorry dat ik niet beter ben ik met mn schrijftaal!

Ik vraag alleen maar hulp en tips , vraag geen commetaar van jou.

Zoals ik al zei , als ik fout zit , geef ik dat toe. Zand erover en klaar.

Maar ik laat me dus niet afzeiken door personeel van een winkel die je staan uit te lachen !

15. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    per wanneer zou je oude abb aflopen? want je nieuwe gaat dan per die datum in. ik zou als ik jou was gewoon weer bellen en eisen dat er een oplossing voor komt. wij hebben het gehad met orange daar een abb afgesloten net voor ze over gingen naar t mobile. is erduswat fout gegaan met de aanvraag en is het aoude abb iet opgezegt. dus 2 abb en een opzeg termijn van 3 maanden terwijl we dus al 3 maanden ervoor het nieuwe abb met nummerbehoud hadden aangevraagd en was goed gekeurd ben toen aan het bellen gegaan en terug naar de orangeshop die inmiddels tmobile was daar ook raar behandeld dat hun er niks aan konden doenen dat ikhe zus en zo moest gaan doen en de opzeg termijn gewoon geldig was en bl bla bla dus extra kosten voor mij kwamen ik was zo boos daar kon 50% korting krijgen op oude abb die 3 maanden maar ikwilde er vanaf het was tenslotte nie mijn fout maar die van hun uit eindelijk na nog wat bellen en boos wezen is het abb binnen 2 weken afgesloten en het oude nummer naar het nieuwe bb gegaan dus hun erkende hun fout. pff lang verhaal sorry maar wil ds zeggen probeer nog een keer te bellen naar de providers en laa hun mar een oplossing zoeken het is tenslotte niet jou fout.

16. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    oude hebben we 17-4 opgezegt (netjes 3maand voor de tijd)
    nieuwe zou 21-7 ingaan
    zonder ons te berichten is dat nu 01-8 geworden

17. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    das wel erg raar ik zou toch weer gaan bellen en vragen hoe dat dat kan want je heb al wel kunnen bellen met je nieuwe sim das ook vreemd die doet het normaal pas vanaf de ingangs datum.

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Misschien dat ik iets niet snap hoor maar je hebt dat mailtje naar t for telecom gestuurd? Je schrijft in het mailtje namelijk t-mobile en dat is natuurlijk een hele andere winkel.

T for telecom is een onafhankelijke dealer die nu zou kunnen denken dat jouw klacht over de t-mobile winkel gaat. Hoe dan ook gaan ze waarschijnlijk niets met jouw klacht doen omdat het "probleem" ligt blij de netwerkoperators en niet de winkel (de winkel is daarin slecht een tussenpartij) wat niet wegneemt dat ze je fatsoenlijk moeten behandelen en hun uiterste best voor je moeten doen.

(ik heb 4 jr mijn eigen bedrijf bij Tfor telecom gehad dus geloof me richt je aandacht qua kosten liever naar t mobile en kpn schiet je meer mee op)

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Dat is de gewenste ingangsdatum, maar t-mobile gaat/kan je dus pas overzetten per de eerste. De kpn sim doet het al wel dat komt omdat je jouw telefoon en dergelijke al mee krijgt (maar alle kosten die je in die "wacht" maanden zou maken komen direct op de factuur) vroeger bleef alles in de winkel liggen en kon je je telefoon pas ophalen als alles rond was, tegenwoordig gaat het contract eerder in en als er iets mis gaat kom je er ook niet meer onder uit, contract = tegewoordig contract.

Maar hoe dan ook ALS je kans wil maken op geld richt je tot de netwerken en niet de winkel die kunnen daar echt niets mee.

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    ik heb t ook gehad zoals jij tweety, bij mij was nummerbehoud afgekeurd, maar mij niet gemeld, nieuwe abbo zou dus ook ingaan en ik zou 3 maanden dubbel betalen. Ben er niet mee akkoord gegaan en na nog een keer bellen was het binnen 2 weken geregeld!

Dus gewoon blijven belen en naar de bank gaan om de betaling tegen te houden voor het nieuwe abbo

Share This Page