Wij hebben ook t mobile, en het decoderkastje van de tv deed pas raar. Het beeld bleef telkens stiltaan. Dus gebeld werd het kastje opgehaald. Maar het werd opgehald maar we kregen geen ruil of nieuwe. Toen moest ik er uiteindelijk 5x achteraan bellen en waren we een week later en dus geen discovery enz om te kijken. Telkens werd er gezegd u word terug gebeld, of het is niet op voorraad, of wat anders. Toen heb ik gezegd als je nu niet snel maakt dat dat kastje komt zeg ik m'n abonnement op. Wat was dat toen toevallig dat er diezelfde middag het kastje ineens wel wel bezorgd.
Nee nee we hebben 21-07-08 staan als datum dat het nieuwe abbo ingaat. Heb het hier voor me liggen zwart op wit , ondertekend en al
Tja ik heb ook geen goede ervaringen met die club... Wel om een hele andere reden maar ben daar ook absoluut niet behandeld zoals het hoort. Superslechte service en onkundig en onbeleefd personeel. Voor mij dus ook nooit meer T for Telecom!
Wat is dat nou weer een opmerking TS vraagt niet of je voor Juf wilt spelen maar vraagt om tips en adviezen ! So what dat TS er spellingsfouten in heeft staan, moet ze zich dan maar zo laten behandelen ? Dacht het niet ... ontopic: Ik zou wel ff ( zoals hier eerder al vermeld is ) toch met T-mobile en KPN contact opnemen T-for telecom kan er verder weinig aan doen.. succes !
Lees de algemene voorwaarden van Nr behoud maar eens door... Ik weet dt het zo op het contract staat maar het blijft een GEWENSTE porterings datum. Sorry