Hoi, Evi slaapt nog steeds niet echt door 's-nachts. Tenminste, ze heeft wel al nachten gehad tot half 5/ half 6 dus dat is wel doorslapen, maar er zit nog geen echt patroon in. Ik vind het allemaal helemaal niet heel erg en weet ook dat het erbij hoort, maar soms denk ik weleens...Gaat ze ECHT ooit doorslapen... Ik zou toch wel errug blij zijn met een weekje bijv. waarin ik elke nacht 5 a 6 uurtjes achter elkaar zou kunnen slapen Nou ja, nog even volhouden, het hoort er allemaal bij toch? Maar ik wilde toch ff mijn ei kwijt Groetjes
Tuurlijk gaat echt wel keertje gebeuren..hmm maar ja wanneer he Maar heeft ze dan echt honger als ze wakker wordt? Dhani wordt ook wel eens wakker..geef ik zn speentje en dan slaapt hij gewoon weer verder tot ongeveer acht uur..hij ligt er rond 7 uur/half 8 in 's avonds..
Nee, ik probeer Evi geen nachtvoeding meer te geven. Haar speentje wil ze wel, maar heel vaak valt ie er na een kwartier ofzo weer uit en dan kan ik er weer uit om haar speen te geven. Zo gaat dat dan door totdat ze haar flesje heeft gehad. Als ze dan om half 5 wakker wordt is dat niet zo erg, maar als ik van 3 uur / half 4 (of nog vroeger) het zo moet rekken is dat wel erg lang...
Trouwens, maak jij Dhani wakker voor zijn laatste fles? Evi krijgt om 18.30 uur flesje, dan gaat ze rond kwart over 7 in bad en ligt ze tussen kwart voor 8 en 8 uur in bed en dan moet ik haar meestal echt wakker maken (rond 24.00 uur) voor een fles. Die gaat dan wel helemaal op (200cc Friso Extra)
het komt echt wel.. Ik moet eerlijk zeggen, toen astrid doorging slapen, was ik de eerste tijd er nog slechter aan toe dan dat de nachten gebroken werden.. Ik voelde me toen helemaal een vaatdoek! Maar ook dat trok gelukkig weer bij
Hoeveel geef je Evi dan als ze midden in de nacht wakker word? Misschien helpt het om haar maar een klein beetje te geven, om haar net een beetje een stok achter de deur te geven om zich verzadigd te voelen. Dan zou je bijvoorbeeld 100cc kunnen geven en dat na een tijdje af kunnen bouwen totdat ze slaapt zonder voeding 'snachts. Weet niet of het zou helpen, maar zo zou ik het wel proberen...
Ze krijgt 's-nachts (ALS ze krijgt) 90 cc, met 2 of zelfs maar 1 schepje voeding... Ik weet zeker dat ze het wel redt tot een uur of 5 qua honger, maar ik zou het zo fijn vinden als ze tot die tijd ook echt slaapt....
Poeh ja dat kan ik me voorstellen, maar ik weet je dan eigenlijk ook geen tips te geven... kwestie van afwachten denk ik
Ja dat bedoel ik. Ik wil best wachten, als het maar wel OOIT gebeurt! Nou ja, als ze 16 is en op stap gaat zal ze vast wel doorslapen....haha
Haha, wij maken van elk topic een slapen/voedingtopic,Daan! Ik geef Stijn 'snachts dan ook maar 100cc,hoor! En ik houd mezelf ook maar voor dat het heus vanzelf eens gaat gebeuren. Volgens mij maak je het jezelf gemakkelijker om het maar te accepteren. Ik denk echt dat je verder weinig kunt doen, je doet al wat je kunt toch? xxx
Selaam onze kleine tamer slaapt ook nog niet de hele nacht door. soms`komt hij 2x per noacht soms 1x maar dat komt misschien ook omdat hij 6 weken te vroeg is geboren en gewoon nog veel wilt drinken.
Yassir komt om de 3 uur,hij heeft nog geen ritme in het slapen. Het is net een wekkertje. Volgens CB moet hij na 3 mnd toch echt wel doorslapen snachts. Maar nee hoor! Gelukkig doen me man en ik het voeden snachts om de beurt. Anders heb ik echt geen energie ](*,) .
ik ken dat van dat rekken, hier nog zo één... rowin begint al om 03.30 en dan neemt hij zijn speentje, mar dan vanaf 05.00 begint het weer tot 06.00 en dan krijgt hij zijn flesje, ik kan er gelukkig goed tegen, maar als er een mogelijkheid is probeer ik 's middags zelf nog wat te rusten als hij op bed ligt. het komt vanzelf goed zeggen ze. groetjes cindy
Dhani krijgt zn laatste flesje tussen 7 en half 8 en is dan meestal wakker..de tijd hangt beetje af van hoe het uitkomt..ik doe hem voor het flesje in bad..na zn flesje en boertje krijgt hij schone luier en gaat hij gelijk naar bed en komt dan pas volgende ochtend rond acht uur..Dhani krijgt nutrilon standaard 180/6 en gaat ook meestal wel op..
En zonder dat laatste flesje van 24.00 op hoeveel flesjes zit jij dan? Dhani krijgt in totaal vijf flessen van 180/6 en heel soms zit hij op 4 flessen als hij overdag langer slaapt.. Misschien dat je dan de fles van 24.00 weg kan laten..
Nou, ik heb het gisteren geprobeerd; Evi kreeg om 19.00 uur een fles Friso Extra, 200 cc. En omdat ze altijd zooo lekker ligt te slapen (moet haar dan om kwart over 12 nog steeds ECHT wakker maken...) dacht ik, ik laat haar eens liggen en zie het wel. Als ze voor 1 uur komt geef ik haar 180, na 1.00 uur 150. Nou ze werd om kwart voor 2 wakker! Heb haar toen 150 gegeven en toen heeft ze tot half 6 geslapen. Toen heb ik haar 180 gegeven en toen heeft ze tot kwart over 7 geslapen (en dan meestal weer rond half 9 naar bed) Ik moet zeggen, het is me goed bevallen! Nu heb ik 2 keer een paar uur achter elkaar geslapen i.p.v. 6 keer onderbroken. Dus ik doe het vanaf nu mooi zo, en ik neem aan dat als ze straks overdag genoeg heeft, die tijd vanzelf steeds langer wordt niet? En zeker als ze straks fruit en groente erbij krijgt...
Is toch voor Evi ook veel fijner....Lijkt mij ook niet echt geweldig voor haar als ze zo lekker ligt te slapen dat ze dan wordt wakker gemaakt. Misschien dat ze daarom daarna wel veel onrustiger sliep heel de nacht. We gaan het nu zo doen dus ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen... Ik hou jullie op de hoogte!
Volgens mij heeft ze gewoon honger en slaapt ze daarom niet door.. Ik dacht ook dat luca nooit zou doorslapen.. eerst was het 24.00-3.00-6.00 Daarna 24.00-5/6 uur en nu is het 21.30/7.30 Bij hem duurde het ook even voordat hij doorsliep ook omdat hij 6 weken te vroeg is.. maar nu gaat het perfect.. hij krijgt nu 4 x 210/7 Ik weet niet wat ze krijgt maar misschien de laatste fles nutrilon forte geven ? (als je nutrilon gebruikt dan he.. ) Volgens het cb is kids wakker maken voor de voeding niet goed voor hun ritme.. Misschien gewoon haar eens door laten slapen, ndus niet wakker maken tijdens de laatste fles en kijken hoe laat ze dan wakker wordt. ik gok dat dat dan een uur of drie zal zijn.. dan geef je haar de fles.. en zo ga je door totdat je weer op schema zit zeg maar (af en toe kun je rekken met de tijden) Misschien krijgt ze dan 1 dag een keer een fles meer maar boeiend.. je moet haar gewoon in het juiste ritme krijgen.. beetje spelen.. tenminste dat hielp hier wel..