wel fijn dat het nu beter gaat.. gewoon een beetje met de tijden spelen.. en wanneer je kan rekken rekken als je dat beter uitkomt
Zo is het bij Hugo ook gegaan. Hij gaat om 19.00 naar bed. In het begin maakte hem wakker voor de voeding om 22.30 en dan werd ie om 4.00 wakker. Toen ik een keer doodmoe was, ben ik gewoon om 21.00 naar bed gegaan. We zien wel wanneer hij wakker wordt. En dat was dus gewoon weer om 4.00. Dat is steeds langer gerekt en deze week heeft al 3 keer tot 6 a 7 uur geslapen. Heerlijk! Alleen jammer dat ik zelf om 5.00 wakker word van mijn volle borsten. T'is ook nooit goed he Succes ermee. Ooit gaat ie echt doorslapen
Ja, ik was eerst bang dat als ik het zo zou doen dat dat dan haar ritme wordt, maar het cb zei ook dat dat niet waarschijnlijk is. Zeker omdat ze al 7 kilo (!) is. En als ze straks overdag steeds meer/langer wakker is en fruit en groente gaat krijgen word het waarschijnlijk vanzelf steeds later. Ik ben benieuwd!
nala: hoe bedoel je dat precies met: naar bed. Deborah wodt meestal om 8 uur in bad gedaan en krijgt dan haar nachtkleding aan. Ze slaapt alleen nog wel in de reiswieg. wel in haar eigen kamer, maar ik kan dus niet echt verschil maken met naar bed gaan. Meestal slaapt ze dan 4 uurtjes en dan komt ze. Ik geef ook bv en 's nachts is het nog steeds elke 3 uur. Wanneer werd het bij jou wat langer? Als ik het goed begrijp laten de meeste toch hun kind slapen ipv wakker maken voor de voeding, toch?
selaam als ik tamer om 21.00 uur in bad doe en dan de fles geef dan slaap hij tot 04.00 uur. dat is wel lekker. dan komt hij weer om 07.00 en dan doe ik zijn gewone kleding aan en leg hem weer in bed maar na een half uur is hij weer wakker en dan wil hij niet meer slapen. ook niet als ik heb naast me leg om hem in slaap te laten vallen. een klein eigenwijsje.