t gevoel hebben om op in storten te staan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door channa, 14 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ben nu 21 weken en 5 dagen en heb echt het gevoel dat ik op instorten sta heb af en toe t gevoel dat me buik wel kan knappen zo strak as ie staat...en dan moet ik nog wel 4 mnd..smorgens wil ik gewoon niet meer...ben er niet met me hoofd bij op me werk..zal t een fase zijn of aanhouden tot t einde. tis vreselijk .. :rolleyes:

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik denk dat het een fase is, maar hou het wel goed in de gaten. Je buik staat nu onder spanning, maar dat is tijdelijk (denk ik). Ik had het bij mijn vorige zwangerschap een paar keer in totaal.
    Het is heel normaal dat je er nu niet bij bent met je hoofd op je werk e.d. Lekker belangrijk dat werk......je bent een baby aan het maken. Schrijf de belangrijke dingen op zodat je niet te veel afdwaalt en de rest komt wel weer......ooit........als ze mazzel hebben ;) .
    Maar mocht je nou het gevoel hebben depri te worden, ga dan met je huisarts of zo praten, want dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Sterkte en succes!

3. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    thnxx ik hou t in de gaten kusj

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

En als je te moe bent: gewoon ziek melden he? Vooral niet koste wat kost doorwerken... heeft je kindje niks aan!
    Als je rust nodig hebt, vooral nemen...

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Als je constant harde buiken hebt, zal ik zeker even contact opnemen met je Vk of gyn. Dit is namelijk helemaal niet goed, en een teken dat e te veel hooi op je vork neemt!
    Doe een paar stappen terug, en doe alleen het hoogst noodzakelijke!
    Rust en gezondheid zijn nu het belangrijkst voor jou en je baby!

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    heb je niet onwijs last van harde buiken? als je het te vaak hebt zal ik zeker even de VK bellen. doe rustig aan he **knuff**

7. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Ik zou het ook zeker rustig aan doen dan als ik jou was... Gezondheid van jou en je kleine gaan voorop hoor!
    Ik had het ook rond die tijd dat ik gewoon niet meer kon, mijn hoofd was ook niet bij mijn werk zodat ik ook veel grove fouten maakte.. vergat alles waardoor ik letterlijk alles op moest schrijven wat ik nog moest doen, en zelfs dan vergat ik nog op mijn kladblok te kijken! :)
    Ik heb toen even mijn werkgeefster rond de tafel gezeten en met haar afgesproken dat ze me "gedeeltelijk" ging ziekmelden. Dus ik ging minder uren werken per week. Ik begon dan 's ochtends ook veel later en ik moet zeggen dat die uren minder werken, me toch wel door de laatste maanden hebben geholpen totdat ik met verlof ging.
    Misschien een idee voor als het echt niet meer gaat?
    Je werkgever krijgt die uren dan vergoed van de ziektewet en jij verliest ook geen vrije dagen of salaris. Ik vond het toen de ideale oplossing hoor. Plus het belangrijkste, je komt ietsje meer aan rust toe...

Sterkte! xx

8. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    dank jullie we is zeker waar mss moet ik maar wat minder gaan werken..wil me kindje veilig te wereld brengen en geen vroeggeboorte veroorzaken..:(

Deel Deze Pagina