OMG we komen er niet uit. We vinden Jasmijn allebei een erg leuke naam. Je kunt er stoere associaties bij hebben maar ook lieve. Precies wat we willen, maar toch is er een twijfel. De tijd tikt door en we missen echt inspiratie. Kan er soms gewoon niet van slapen. Wil iemand wat suggesties doen? Ik vind veel leuk, maar wat ik niet zoek zijn namen zoals Fenne, Diede, Finne, volgen jullie me nog? Wat ik wel bijvoorbeeld leuk vind: Britt, Noa, Lisa. Maar we willen geen te populaire naam. En Jasmijn is al aardig populair geloof ik. Op 't randje...
Ik vind Jasmijn een hele mooie naam, valt voor mij ook niet onder de populaire namen. Vind hem alleen wat basic naast de naam van je andere meid
Ik vind Jasmijn een hele mooie naam, maar ook ergens wat gewoontjes naast de naam van je dochter. Ik hoor de naam niet heel vaak trouwens. Ik ga gewoon nog een lijstje geven, wie weet zit de naam er toch opeens tussen: Aniek Robin Milou Vieve Jane Romée Linde Tatum Jill Jade (Nederlandse uitspraak) Nika Noé, Noë Mae, Maeve Dana Ruby Veerle Sacha Gwen Merle, Marle, Mirle Daniek
Leuke naam. Bij ons op school (240 kinderen) zijn er 2 die zo heten. Heb verder niet echt suggesties, ben benieuwd waar jullie twijfel in zit.
Leuk en klinkt me heel bekend in de oren De populariteit valt mee hoor, sinds 2007 daalt de naam steeds verder in de top 100, twee jaar geleden bungelde de naam nog onderaan de top 20, afgelopen jaar gedaald naar 38 meen ik me te herinneren. Dus tijd voor een comeback Wij vonden verder Roos een mooie naam (wel allebei erg bloemig), die kan ook twee kanten op, zowel stoer als lief. Milou, Daniëlle, en Lauren stonden ook op de lijst, maar vriendlief was al voor Jasmijn gevallen.
ik vind het best een leuke naam hoor. Misschien passen er hier nog een paar van in je lijstje: -Amber -Isabel -Esmée -Manouk -Janou -Demi -Kerstin -Jula -Chloë -Marin -Gwen
Jasmijn is leuk ! Bij Lauri lijkt mij Yasmin ook leuk. geen mode naam, en toch ook weer die i erin. succes !
Ik vind Jasmijn erg mooi! Precies wat je zegt: stoer en lief tegelijk. Krachtig maar niet hard. Lief maar niet zoetsappig. Ik zou 't doen, haha, vind het een toffe naam Andere ideetjes: Alexis Anniek Caro Cleo Dagmar Dana Daniek Danné Doris Elis, Ellis Elva Eve, Evey Filou Gwen Ilvy Inci Indra Iscah Isha / Ischa / Icha Iva Izzie / Izzy Janou / Yanou Jessa Jiska, Jeska Jonna Jula Juliet Julijn, Julin Julot Malin Manouk, Manou Maren Marin Marlijn / Marlein Marlou Marrit Meia / Meija Mika / Mica Neva, Meva Nika / Nica Nila Niva Nola Nouk Rana, Rona Reva, Riva Rivka Robin Rosie Sascha Sela Sia, Sila Sue Tamar Tessel Tirza / Tirsa Yaël Yentl Ylva
Ik vind het een leuke naam. Misschien wel iets minder origineel dan de naam van je oudste. In de psz groep van mijn zoontje zitten 2 meisjes die zo heten.. Wat dacht je van... Ilva, Julin, Jolé, Ronja, Madée, Malin, Bodil?
Eva Livia Lauren Ella/Elle Nora Juliet Jolie Odette Hannah Veerle Valerie Marit Elsa Roos Jade (jaade) Yuna Kate Julie
Wauw dames, jullie maken me blij. Mijn partner zit nu in het buitenland voor werk dus als hij terugkomt kan ik hem een mooie shortlist bieden. Bij mij in de smaak vallen nu: Anniek, Daniek, Malin, Marin, Jade, Gwen, Amber, Rosie (laatstgenoemde ietwat zoetsappig..). Lauren mooiiiii maar dat gaat echt niet bij Lauri! En Jasmijn nog steeds... Houd ervan! Yasmin trouwens ook leuke optie die ik langs zag komen maar neig toch meer naar Jasmijn. Meer namen zijn welkom hoor!
Ik vind Jasmijn persoonlijk geen stoere naam, toch echt een meisjemeisje-naam. Maar daarom niet minder mooi! Naast Lauri vind ik de volgende namen wel passen: Mila Nola Rikki Nia Inez Christie/Kirsty
Jasmijn is superleuk. Ken er zelf maar één en werk met kinderen van 2 t/m 16 jaar. Dus ik zie heel veel kinderen per dag! Wat vind je van? Zoë Resa Loïs Erin Nanou Mignon Caro Bibi Eef Fee Kate