Heel bizar, maar toch hartstikke waar!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Hanna77, Oct 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hanna77

Hanna77 Lid

Sep 19, 2007
    18
    0
    0
    Veluwe
    Hoi,

Ik heb vandaag iets heel raars meegemaakt, vanmiddag zei een collega opeens tegen mij, Han, volgens mij ben jij zwanger.... Ik keek haar wat beduusd aan en heb gezegd, hoe kom je daar nu bij? Ze gaf aan dat ze het gewoon aan me kon zien en dat ze dat wel vaker had bij meiden zelf echt niet wisten dat ze zwanger waren.

Nu liep ik vandaag ook wel een beetje te dim dammen want was een dagje overtijd. Aan de andere kant geen enkel symptoon wees erop dat ik zwanger zou kunnen zijn, niet misselijk, niet moe etc... Heb besloten om na werk toch nog maar even een zwangerschapstest te halen en......

Gewoon twee mooie strepen!

Mijn mannetje is er ook helemaal blij mee, we hadden niet verwacht dat het in de tweede ronde al zou gaan lukken, zeker omdat ik een idioot korte cyclus van 24 dagen heb.

We zijn er echt waanzinnig blij mee! He, wat is dit heerlijk om te kunnen schrijven! Volgens mijn temperatuurkaartje op fertilityfriend zou ik 19-6 uitgerekend zijn....

Heb nog wel een vraagje aan jullie. Een vriendinnetje van mij is echt al 2,5 jaar bezig om zwanger te worden (des dochter....) Hebben jullie nog tips of suggesties hoe ik haar het nieuws over een tijdje kan brengen. Vind dat heel erg moeilijk, niemand in de wereld gun ik meer een kindje dan haar.

liefs,
    Hanna

2. Robin78

Robin78 Lid

Oct 3, 2007
    58
    0
    0
    Gefeliciteerd, net als mij al onverwacht maar super gewenst in ronde 2!

Geniet er van!

3. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Leuk hoor, van harte :)

4. lautje84

lautje84 Lid

Jul 24, 2007
    93
    0
    0
    Gefeliciteerd!

x

5. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    gefeliciteerd !

wel bizar hoor !
    wou dat ik daar ook een oog voor had !

L.sybje

6. Hanna77

Hanna77 Lid

Sep 19, 2007
    18
    0
    0
    Veluwe
    Dank je wel meiden!

7. eikie79

eikie79 Actief lid

Sep 22, 2007
    454
    0
    0
    Lieve Hanna

Gefeliciteerd!

geniet er lekker van

echte tips zijn er niet om het je vriendin te vertellen. Ik kan heel goed begrijpen dat het voor jou moeilijk is om het haar blij te vertellen, maar je moet het gewoon doen! Ze is tenslotte je vriendin en zij zal echt blij voor je zijn! Ook al zal ze er misschien een dubbel gevoel bij hebben, maar iedereen weet dat het een wonder is en bij de een wat sneller gaat dan de ander.
    Vertel het maar gewoon, komt allemaal goed!

Ik heb zoiets dus ook, bleek dus tegelijk met mijn vriendin zwanger te zijn, alleen heeft haar lichaam bij 5 weken de vrucht/het ruchtzakje afgestoten.. terwijl zij al jaren over kinderen loopt te praten en het bij mij en mijn vriend iets van het laatste jaar is. Vind het nu ook moeilijk om enthousiast te zijn tegen haar, maar ja, ze is gewoon ook blij voor mij!

Het blijft tenslotte een wonder!

Genieten meid

8. Konijn

Konijn Niet meer actief

Leuk verhaal Hanna! Gefeliciteerd! En geniet ervan!

Lief trouwens dat je zo om je vriendin haar gevoelens denkt...

9. annabuik

annabuik Actief lid

Feb 3, 2007
    383
    0
    0
    van harte gefeliciteerd!

10. Jente

Jente Actief lid

Feb 18, 2007
    273
    0
    0
    Hanna, gefeliciteerd! Leuk nieuws zeg.

Sommige mensen zien inderdaad heel vroeg dat iemand zwanger is. Mijn schoonmoeder dacht ook al wat te zien voordat ik getest had. Ik was daar op vrijdag en toen dacht zij dat. De dag erna deed ik de test en gingen wij het direct vertellen. Vervolgens zei ze: "ik had al zo'n vermoeden". Was wel grappig!

Moeilijk zeg dat je vriendin al zo lang zwanger wil worden. Ik zou het haar heel snel vertellen. Niets is vervelender als ze het via iemand anders hoort of er achter komt dat iedereen het al lang wist. Ik zou het ook op een moment vertellen dat haar partner in de buurt is en ze zich makkelijk even terug kan trekken. Niet op een feestje bijvoorbeeld of net voordat ze moet gaan werken. Sterkte ermee!

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

Gefeliciteerd met dit wondertjuh...

lekker genieten van je zwangerschap...

wat betreft je vriendin sluit ik me bij het advies van Jente aan...

12. Niet meer actief

gefeliciteerd :D

13. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    gefeliciteerd, geniet er lekker van!

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

May 1, 2007
    3,507
    0
    0
    op de veluwe
    gefeliciteerd meis !

Mijn moeder zag het ook.. Ik zag er "anders" uit en ook meer pukkels.. :)
    Maar ze had niks tegen mij verteld, maar achteraf gezegd.

15. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Gefeliciteerd!

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat het al zo snel raak is.
    Verder sluit ik me bij Jente aan. Geniet ervan!

17. Hanna77

Hanna77 Lid

Sep 19, 2007
    18
    0
    0
    Veluwe
    Dank je wel voor de adviezen, ik ga over een week of 3 na een bezoek aan de verloskundige het nieuws aan mijn vriendin vertellen. Ik weet ook wel dat zij ook blij voor mij is, maar vind het knap lastig!

Liefs,
    Hanna

18. Cars

Cars Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    3,207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Gefeliciteerd :D

De adviezen zijn al gegeven zie ik.

19. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

Oct 10, 2007
    686
    0
    0
    Friesland
  20. Hoi Hanna gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Ik had toevallig precies hetzelfde met een collega!
    Ik was niet helemaal lekker maar er waren zoveel mensen ziek dat ik er niet aan had gedacht dat ik zwanger zou zijn en toen zei een collega van mij op vrijdag jij bent zwanger.
    Dus ik zei ook nee joh!
    En ik moest zondag ongesteld worden.. Nou heb ik zo veel geduld dat ik gelijk zondag een test heb gedaan en bleek ik inderdaad ook zwanger te zijn!

Ik denk dat je aan je vriendin precies moet zeggen wat je zelf al schrijft dat je het heel moeilijk vind omdat je het niemand meer gunt als haar!
    Ik denk dat je vriendin echt wel blij voor je zal zijn!

Heel veel geluk!

Share This Page