Tja, het is dumpert.. Worden wel vaak reacties geplaatst door levenloze mensen. Gelukkig maar dat ze geen kinderen willen, vooral ook niet aan beginnen als je toch zulke reacties plaatst toch
Nouja zeg...wie bedenkt zoiets? Vast geen groot kinderliefhebber Ik krijg echt de neiging om dat jochie te knuffelen door het scherm heen!
Omg, wtf???!! Voor t eerst dat ik tranen in m'n ogen krijg.. speelgoed afpakken van zo'n lief klein spelend kindje.. ze zijn niet goed.. Wat een nare reclame's!!
Bah mijn hart breekt, arm mannetje! Ik zat gewoon met tranen in mijn ogen te kijken. Hoe kan je zo'n lief mannetje nou voor zo'n reclame gebruiken? Welke ouders werken hier nou aan mee? En die reacties : schandalig gewoon ! Wil het kleine mannetje gewoon door het beeldscherm heen trekken en knuffelen en hem duizenden blokjes geven..
Op het moment dat het jochie in brullen uitbarstte moest ik gewoon keihard meedoen Het jochie is denk ik ongeveer de leeftijd van zoonlief dus dan is het nog heftiger om te zien en daarbij heb ik ook nog een paar goed werkende zwangerschapshormonen.
ach ja dat hou je toch overal wel, maar ehm als men niet eens op een degelijke manier scheldwoorden kan schrijven, hoeven we het ook niet als serieus commentaar te lezen, toch?