Bloedverlies

Discussion in 'Miskraam' started by onsukkie, Oct 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Ben pril zwanger en had net roze slijm. Het is nou niet echt bloederig, maar schrok me toch een ongeluk. Straks zet het door! Wat zou het betekenen en wat kan ik doen?

2. Aura

Aura Niet meer actief

Jeejtje, dat is idd heel erg schrikken.
    Het hoeft natuurlijk niet iets ergs te betekenen maar als het je niet lekker zit zou ik gewoon even je verloskundige bellen.
    Ik duim mee!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Tja, ik moet toevallig dinsdag voor het eerst naar de VK, dus als het niet veel erger wordt denk ik dat ik dat maar afwacht, maar zit er toch wel mee...

4. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    begrijplijk meis
    Maar zolang het niet erg wordt of zelfs gestopt zou ik me niet zo druk maken

5. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    hey ons ukkie

zolang het roze slijm blijft is het geen probleem denk ik, kan adertje zijn in de baarmoeder dat geknapt is, maar begrijp dat je toch onzeker bent gelukkig kan je binnenkort terecht bij de vk

groetjes
    flyke

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Dat is wel schrikken meid. Ik kan je alleen maar zeggen, als je het niet vertrouwt, kun je het beste je verloskundige bellen. Een bloeding (groot of klein) hoeft niet veel te betekenen. Het kan inderdaad iets van een gesprongen adertje zijn.

7. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    He meid als jeje nog erg druk maakt zou ik even de vk bellen misschien wordt je er wat rustiger van. En zolang het maar heel weinig is dan denk ik ook dat het een adertje is. En als je toevallig sex hebt gehad dan kan het ook daarvan zijn. Ik hoop dat alles goed is en hoop dat het snel dinsdag is.
    Misschien wel beter om even van te voren met de vk te bellen dan krijg mischien namelijk dinsdag al wel een echo want normaal krijg je die nog niet zo vroeg in de zwangerschap tenzij je al eerder een mk hebt gehad dan meestal wel. Dus op de hoogte stellen kan geen kwaad. Succes en hopelijk blijft alles goed gaan.

xxx Joyce

Share This Page