En voor de peepz die de t' kofschip niet weten: Tegenwoordige tijd: Ik verf mijn warhammer shizzle. Verleden tijd: Ik verfde mijn warhammer shizzle. Vraag: De f staat toch in t' kofschip? Antwoord: Dat komt omdat we alles in het infinitief moeten nemen. De infinitief is verven. En de v staat niet in 't kofschip! Net als: Ik verbaas. Infinitief: Verbazen. En de z staat niet 't kofschip. PS: Ik ben nooit goed geweest met de/het, maar wel met t' kofschip WTF is je poinT?!?
Iedereen zeikt over spellingsfouten. Ik ben benieuwd of iemand uberhaupt weet wat t' kofschip betekent!
Maar voor sommige is het zeer belangrijk. Iemand corrigeer een ander persoon, maar ik zie bij degene heel veel kofschip fouten, hahaha!
Volgens mij heeft iedereen hier wel de basisschool afgerond hoor . En dit past in dat geval beter in het topic over spelling.
Je kunt lachen, maar zelf schrijf je bepaald ook geen foutloos Nederlands...dus ik weet niet wat er zo grappig is
Bij een aantal zwakke werkwoorden - met name die van Engelse herkomst - is de toepassing van het ezelsbruggetje problematisch. Werkwoordsstammen met coda /x/ Hoewel de x niet in 't kofschip zit, krijgen werkwoorden met een x in de coda van de stam in de onvoltooid verleden tijd toch de uitgang -te; de verleden tijd van het werkwoord faxen is dus faxte. Bij het toepassen van 't kofschip moet worden gekeken naar de laatste klank van de stam, niet naar de laatste letter. De x staat voor ks; de stemloze s, die wel in 't kofschip zit, geeft de doorslag. Voor dit soort gevallen wordt 't kofschip wel eens verlengd tot 't ex-kofschip, kofschiptaxi of gekscherend vervangen door xtc-koffieshop. Het fokschaap wordt in deze gevallen ook vaak vervangen door het sexy fokschaap. 't Kofschip - Wikipedia
Ik moet lachen als mensen corigeren, maar zelf heb jij ook fouten. Je moet een spatie zetten als je triple dots gebruikt bij einde van je zin. Haha!
haha! Man ik dacht bij het zien van dit onderwerp..........wat the f*ck! vreselijk saai t kofschip, nooit leuk gevonden op school maar ik was (ben? hoop ik) wel heel goed in Nederlands!