Kwam er ook achter dat ik een fout heb gemaakt, staat in de tekst worden, maar moest woorden zijn. Heb ik dus maar even aangepast haha
precies!ben ook docent en ik schrijf vaak hier op ZP een beetje gehaast (kijk het wel altijd na) en dus soms een typ-foutje (of is het tiep-foutje hahahahaha!!!) maar zolang ik kan lezen en begrijpen wat een ander schrijft, zal je mij niet horen over spelling of fouten van iemand...dat is niet relevant naar mijn idee...
Amethist, haha dat was het eerste wat ik dacht toen ik de topictitel én starter zag staan! Mompelientje, ik dacht serieus dat het doel van dit topic zou zijn hoe jíj het kofschip toe moest passen. En nu zeg jij dat je er goed in bent, hahahaha. Pakt vast wat cola en een zak chips...
Nou bedankt voor de uitleg. Wat ben ik er mee opgeschoten?? Helemaal niks! En ik maar denken dat ik slecht ben in mijn Nederlands
kzou van den begot ni wete wa de bedoeling is van dees topic zenne , mensen ligge te verbeteren en wa wille leren terwijl ge zelf ni deftig nederlands sprekt ofwa ?? ksnap er de ballen van !!! weer om iedereen op stang te jagen ofzo aangezien da meestal de bedoeling is van ts !! wat een leuke reacties van sommige maakt men dag weer goed !
Op stang jagen was vast niet de bedoeling van ts... (ow, f*ck de spatie). Kofschip snapte ik nog een beetje, maar nu da gedoe met een schaap enzo.... Laat maar zitten, denk ik dan.
Een zinloze reactie van mij in een zinloos topic: 'En de bedoeling hiervan is?' Zo, heb ik even zinloos mijn tijd verspild...
Whahaha, wat een zinloos topic! Hier nog een juf en als ik op alle fouten bij anderen zou moeten gaan letten, dan had ik nog een werkweek naast mijn werkweek! Ik zal ze vast ook wel maken in de haast van het typen... Enniewee, wie echt zou willen weten hoe een spellingregel werkt kan dat altijd vragen! Genoeg mensen die kunnen/willen helpen! hihihi