Heel sexy Mocht je volgende keer dat ezelsbruggetje gebruiken, moet je telkens aan dat mooie schaap denken
Bedankt voor de verhelderende uitleg. Maar eh... zou het niet nog leuker zijn als je dan 't kofschip wel schrijft met de komma op de juiste plek?
Zelf weet je het ook niet goed; sommigen is wel goed. Ze heeft het over meerdere mensen dus is het sommigen.
okeee, misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar volgens mij bedoelde ts er deze keer juist niks lulligs mee. Zij constateert dat iedereen zeikt over spelfouten, wat ook vaak gebeurt volgens mij en vraagt zich af of iemand dan de basis grammatica regels wel kent?? Das toch niet zo gek, of begrijp ik het nu totaal verkeerd. Snap de meeste reacties eigenlijk ook niet?
Dat bedoeld ze ws ook. En is ook niet erg maar zelf snapt ze die basis regels ook niet Gezien haar eigen taal/grammatica fouten
Het topic is ook niet zo gek, maar het is gewoon grappig dat juist iemand die zelf zo veel taalfouten maakt, dit ter sprake brengt. Dat voelt beetje dubbel zeg maar.
Wat trouwens altijd wel heel handig is met mijn pc, is dat de pc zelf woorden onderstreept die fout gespeld zouden zijn. Dus met de rechtermuisknop kun je dan bekijken welk woord het dan moet zijn. Heel handig. Kijkt volgens mij alleen niet naar word met een d of dt.
Was trouwens erg benieuwd wat een warhammer shizzle nou eigenlijk betekende In ieder geval als ik erop google staat deze pagina nu op nummer 2
Warhammer is een spel. (Nou ja, meerdere spellen, en boeken, en ja, shizzle ) Shizzle is een mode-woord om 'zooi' aan te geven. Correct me if I'm wrong!
Ah shit pommes frites. Helemaal vergeten! Duizendmaal sorry! Wanneer ga je naar DK? Op vakantie hmm? Ik weet alleen hoe het is om te wonen, maar als je op vakantie gaat is Tivoli uitstapje heel leuk. Even pbeetje fixen.