Nee, ik zal er niet van wakker liggen hoor! Maar gezien het feit dat dit topic inmiddels is verzand in een (de zoveelste) hetze tegen TS, valt zo'n soort fout me gewoon op, en kon ik het niet nalaten er iets van te zeggen (met misschien de verkeerde smiley erbij). Niets tegen jou persoonlijk, maar de respectloze schoolpleinmentaliteit druipt ervan af hier. Als je (en ik bedoel 'je' in het algemeen) het niet met TS eens bent (en ik ben ook niet haar grootste fan), zeg dat dan op een normale manier, zonder te gaan rellen. Wat ik me altijd afvraag is: leren al deze bully moeders (!) hier op het forum hun kinderen ook dit soort gedrag aan? Geen wonder dan dat er nog altijd een enorm probleem op scholen heerst wat betreft pestgedrag. Jammer.
Ah het is dus niet de eerste keer dat Ts zulke reakties krijgt. Ik vind dit een triest topic. Heb het ook gemeld bij de moderators. Net wat Papaver zegt, op school tolereren we pesten niet, vinden we het allemaal vreselijk maar 's avonds achter de pc gaan sommige mama's lekker los, om zo maar te zeggen. Als iemand je niet ligt, laat je hem/haar toch fijn links liggen. Negeren noemt men dat, er is zelfs een negeerfunktie oid. Dit is zulk onvolwassen gedrag. Met zijn allen iemand belachelijk maken.
Ik zat te lezen...dacht dat ik dronken was maar nee 't staat er echt! heb niks tegen ts, ken al die uitspraken tegen/over haar niet en heb ook niet alle reacties gelezen maar ik vind dit echt een raar topic...snap echt niet wat je punt is. Eerst een topic over spelfouten naja die kon ik nog wel waarderen maar heb nu de indruk dat je absuluut geen schrijffout mag maken, en als het het kofschip niet weet nou dan ben je helemaal dom! Ik zal je eens wat vertellen, ik heb geen flauw idee van het kofschip...ik weet niet eens hoe dat gaat! En kun je geloven dat ik HBO heb gedaan!? naja wat is eigelijk de bedoeling van dit topic??
Ik ben het wel eens met Papaver en Marsupilami, dat het er in dit topic niet leuk meer aan toe gaat. Ik vind het een beetje respectloos worden naar ts toe. Hoe oud zijn we hier met z'n allen ook alweer? Vast geen 13 meer... Ik vind het ook meer op pesten lijken nu. Misschien idd gewoon negeren als je het een irritant topic vind. Of je aanmelden op het Viva-forum.
Ts lacht zich vast een breuk om ons 'peepz' en schept nog een lekkere klodder mayo over d'r pommes frites terwijl ze verder bouwt aan d'r miniatuur-kofschip van ijscohoutjes die ze over had gehouden van dit smultopic. Kom zeg; het ging in eerste instantie al nergens over. Als je daar dus over zanikt, zanik je dus over niks.
Negatieve aandacht is ook aandacht. Als iemand het hebben wil, krijgt die het heus wel. Links, of rechtsom.
Ik heb ook niks met het kofschip maar om iemand daar belachelijk om te maken?? Reageer dan niet. Het is een keuze om in iemand zijn topic te lezen en haar daar uit te lachen. Blijkbaar vinden jullie dat zij dit verdient, ik vind dat niemand dat verdient. Als iemand vervelend is werkt negeren het beste. Dit is alleen maar aktie - reaktie. Ik zie jou best veel doordachte dingen schrijven, waar ik het niet altijd mee eens ben, maar dat terzijde. Hoe komt het dan dat je toch in dit topic meedoet met dit (in mijn ogen) onnozele gedrag. Jij weet toch ook dat dit maar olie op het vuurtje is?
Dan doe je het fout, want als je een 'pauze' achter je zin wil zetten met puntjes, of een woord niet afmaakt en er dus puntjes achter zet, dan horen dat er drie te zijn. Zelfde met dat er maar één komma of één dubbele punt ) gebruikt wordt en eigenlijk ook maar één uitroepteken en vraagteken, hoewel mensen daar ook wel eens meer van gebruiken om extra intonatie toe te voegen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet vind staan met een spatie ervoor.
1) De laatste paar pagina's staan eerder vol met een beetje lollig doen over taal, dan dat er iets tegen TS wordt gezegd (hoewel dat nog een aantal pagina's ervoor waarschijnlijk wel zo was), dus het valt (vind ik) nog wel mee ... 2) Ik denk dat 'bully moeders' hun kinderen onbewust zulk gedrag aanleren, ALS ze in het echte leven ook zo zijn. Maar het gros vertoont zulk gedrag alleen in de anonimiteit.
de moraalmoeders hier hebben dus nog nooit echt meegemaakt hoe ts zich gedraagt naar somige hier op het forum? ze is er zelf ook niet vies van:x en idd zelfs zogelukkig houdt de lol ermee. kan je nagaan hoe ver gezonken ts zelf is
ow heb nergens last van hoor meid! maar altijd meteen weer dat gemoraalridder ( vast ook niet goed nederlands hahahaha)
ja heb zeker honger heb al 5 crackers op en verlang naar friet met een dikke klodder mayo, taart, haringen, bord spaghetti etc. maar ja, ga r nu maar verschonen.... zit dr broek vol te kakken
Oh, jawel hoor. Maar dat betekent toch niet dat je jezelf tot hetzelfde niveau hoeft te verlagen? En nee, ik ben geen 'moraalmoeder' (nieuw woord?), en ik heb zelfs gevoel voor humor , alleen hebben de meeste reakties hier in het topic m.i. weinig met humor te maken.
Dus als je vaak doordachte posts plaatst, mag je niet eens lekker dom ouwenelen? Dit topic gaat nergens over en is niet persoonlijk, niet van mij iig. Dit was de eerste post die ik van ts las en zo te horen heeft ze er een handje van vaker dit soort berichten te posten. Als je al begint met: "voor alle peepz die t' kofschip niet kennen" hoe zinnig ben je dan bezig? Da's toch een grap of niet? Dan een aantal pagina's verder: "ik vind niet erg gecorrigeerT te worden", moet ik dat dan serieus nemen? Dan ben je zelf toch wel de grootste 'peep' als je je eigen kofschip niet eens kan toepassen. Ik had ook niet echt het idee dat ts ergens mee zat, gezien de reactie op pag 15: "pommes frites!". Mocht ts zich gekwetst en onheus bejegend voelen, dan hoor ik dat graag, maar ik heb al eerder ts een serieuze vraag gesteld en kreeg daar geen reactie op, dus ik had de indruk dat het hier gewoon om een dolletje ging.