loopfietsje net 1: puky wutsch of pukylino of een andere?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cizmo, 21 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    hallo,

Ik wil mijn zoontje een loopfietsje met 4 wielen geven. Hij was 2,5 maand geleden 76 cm lang.

Zal ik voor de puky wutsch gaan? Of iets anders?

Heeft iemand nog tips?

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    mijn dochter is 85 cm, 14 maanden, loopt nog niet en snapt geen drol van zo'n ding.. ze vind het leuk om achter te lopen, maar dat kan ze met haar loopkar ook. dus ik denk echt dat je even in een speelgoedwinkel moet gaan passen en kijken wat het beste werkt:)

3. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben dochter voor haar eerste verjaardag de wutsch gegeven, ze was toen 81 cm. De eerste dag dacht ze wat moet ik hiermee, maar binnen een week kwam ze er heel goed op vooruit, alleen sturen is nog een beetje lastig.

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Welke hier fantastisch is en waar ze ook lang wat aan hebben...... De wishbone bike! Mag ook wel hoor voor de prijs, is duur. Maar hier heeft zoonlief al heel lang wat aan en vind hem superleuk! Je kunt er ook een tweewieler van maken als ze daar aan toe zijn....

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    We hebben houten loopfiets weet merk niet maat ze is net 1 en rond 76/78 cm en continu op en af fiets zelf en gaat ook zelf lopen. Ze loopt al maandje.
    We hebben soortelijke
    http://www.mooihoutenspeelgoed.nl/houten-loopfietsje-rood.html

Als kind nog niet loopt zal ik dat niet kopen daar snappen ze niets van ondanks dat bijv kind al lang langsloop. Hier liep ze vanaf 6.5 mnd langs maar snapte niet dat ze voet moet eromheen doen en gaan vooruit met fiets lopen
    Wishbone is super fiets maar is echt niet voor 1 jarige. Hier kopen we dat ook zeker bij 1.5 jaar

6. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Dochter liep en loopt hier ook nog niet los, maar kan dus prima overweg met de puky wutsch.

7. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Luc heeft voor zijn verjaardag zo'n goedkope plastic loopfietsje van € 10 gekregen. Hij komt er best goed op vooruit en vindt het net zo leuk als zijn mooie loopauto en babywalker. De buurjongens van 3 jaar hebben ook allemaal zo'n ding en crossen er nog steeds op rond. Dus hoeft niet duur te zijn

8. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben de wishbone bike, super ding! Kun je ombouwen tot 2 wielen en mee in het bos door de dikke banden. Krijgen veel leuke reacties :)

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Onze oudste dochter heeft de Puky Wutsch gehad toen ze 1 werd (ze was toen ook 81 cm). Ze liep toen nog niet en racete ook niet met dat ding de kamer door, maar ze vond hem prachtig. De Wutsch is vanaf 80 cm, geen idee of hij met iets kleiner ook al kan...ligt aan de bouw van je kindje (lange romp of lange benen), denk ik. Allebei de meiden hier hebben er in ieder geval veel plezier van gehad (hij is inmiddels 'vervangen' voor een Puky LR-M).

10. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.170
    10.680
    113
    Hier een pukylino voor de eerste verjaardag, en een grote hit! Een maandje later liep ze, maar de pukylino komt ook nu bij 21 maanden nog regelmatig uit de hoek. De Wutsch kende ik niet, maar is formeel voor iets oudere kindjes die al goed kunnen lopen en iets groter zijn. Hier legt de fabrikant de verschillen uit:

Ratgeber - PUKY Kinderfahrzeuge

11. Username

Username Niet meer actief

+1 :) wij hebben hem ook. Prachtige fiets. Eerst driewieler en dan tweewieler. Je kunt hem ook hoger maken door het frame om te draaien.

12. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Mijn zoontje was met zijn 1e verjaardag 74 cm en heeft van ons de pukylino gekregen. Hij reed er zo mee weg. We merken nu dat hij eigenlijk te klein wordt. Met zijn tweede verjaardag krijgt hij een loopfietsje van Berg.

13. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Bedankt voor alle reacties! Ik vind het moeilijk. Qua lengte zeg ik de wutsch. Maar omdat hij nog niet los kan staan denk ik de pukylino... Mmmmm....

Deel Deze Pagina