t/m 3 jaar gratis????

Discussion in 'De lounge' started by Mamavan2schatte, Aug 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

Jun 8, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Even een vraag over entree bewijs voor kinderen.

Wij zijn pas naar de dierentuin geweest en stond er bij vanaf 3 jaar 19,90.
    Dat betekend dat mijn dochter van 3 dat bedraq moet betalen.
    En dat hebben wij toen ook gedaan.

Nu zat ik net even op de site van de efteling te kijken en er stond kinderen t/m 3 jaar gratis.

Is het dan zo dat kinderen die nog 3 zijn nog gratis zijn of moet ik voor mijn dochter gaan betalen?

Somige site's staat. zoals vele dierentuinen

0/3 jaar gratis
    3/12 19,90
    volwassenen 21,00

Dan is 3 jaar ook niet meer gratis, daarom zit ik even te twijfelen of ze bij de efteling nu gratis is of niet?

2. evi83

evi83 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Efteling is betaald vanaf 4 jaar. t/m betekend inclusief het hele jaar dat ze drie zijn.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,789
    113
    Ik dacht dat tot en met 3 betekende dan 1,2,3 gratis en dan 4 jaar betaald.

4. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    efteling is idd vanaf 4 jaar betalen..en dierentuinen enz vaak vanaf 3 jaar..omdat ze daar meer aan hebben....efteling kunnen ze nog niet extreem veel met 3 jaar.

Beetje krom...maar viel ons pas ook op jah...;)

5. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

Jun 8, 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke bedankt :)

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ben vorige week geweest. Onze dochter van 3,5 was gratis. Lastige is wel dat ze in veel dingen wil maar nog niet mag. Ik vind het dan ook een lastige leeftijd om naar de Efteling te gaan.

7. tulip

tulip Niet meer actief

bij de efteling ga je betalen vanaf de dag dat ze 4 zijn.

Ik vind dat ze juist in veel dingen mogen...alleen de grote achtbanen niet, maar verder wel toch. Onze dochter is in de piranja en de bobbaan geweest.

In alle achtbanen en het schommelschip niet, maar dat durft ze niet eens. Ik vind dat je in de efteling veel kan hoor met kleintjes.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

even hier op in haken hoor maar waarom niet? ze kunnen op 4 attracties na overal in.

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

zelfs het schip mogen ze in ik doe het niet maar ze bobbaan enzo gaan fynn gewoon mee

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Idd, ze kunnen bijna overal in. Mijn zoontje van twee zelfs al.

11. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

Aug 11, 2011
    1,291
    57
    48
    Als ergens 0-3 jaar staat wordt er vaak bedoeld tot 3 jaar en niet tot en met 3 jaar. Dus voor een 3-jarige moet je dan betalen. Echt duidelijk is het niet.

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier zat zoonlief ook met bijna 2 jaar in de bobslee haha en gaaf dat hij het vond! (en boos dat hij was dat hij niet nog een keertje mocht:$)

13. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    kunnen...maar willen is wat anders. En daarom is in pretparken dat kindjes tot 4 jaar vaak gratis zijn en dierentuinen niet, dat bedoelde ik....in een dierentuin maken ze gewoon gebruik van alles wat die te bieden heeft een pretpark niet.

bedoelde niet alleen de efteling maar over het algemeen gewoon pretparken...:D

14. twinkle star

Idd onze dochter is een echte waaghals. Huilen dat ze niet in Joris en de draak en de vliegende Hollander mocht. En als haar broer en zus daar wel in gaan en zij moet wachten is daar in de buurt niks voor haar.

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Efteling is vanaf 4 jaar betalen. Ik vind er juist veel te doen, alleen met sprookjesbos ben ik al 2 uur bezig. En ben je moe ga je naar de omheinde speeltuin bij het restaurant naast vogel rok: lekker uitpuffen met koffie eb de kinderen spelen veilig :)
    Ties gaat ook in de bob :)

16. twinkle star

Ja als je alleen kleine kinderen hebt wel. Maar hier ook nog een zoon van 10 en dochter van 7.

17. Marieke1983

Ik kom uit een gezin met vier kinderen met aardige leeftijdsverschillen, wij moesten dus gewoon op elkaar wachten in een pretpark. Maar lastiger is het wel.

18. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Mijn dochter is 5 maar gaat bijna nergens in......we betalen dus een hoop entreegeld voor haar, eigenlijk voor nop;)

19. twinkle star

Ben ik met je eens hoor, maar ik kan van onze dochter van 3,5 niet verwachten dat ze 3x een uur wacht zonder wat leuks te doen als de andere in de python, vliegende Hollander en Joris en de draak gaan. Buiten de kleine piratenbootjes is daar verder niks om kleine kinderen te vermaken en dat vind ik wel heel jammer.

20. Marieke1983

Ja dat is zeker.

Share This Page