Hoi Dames, Even een vraagje wat helemaal los staat van het zwanger zijn hihi! Ik wil met manlief graag lekker dagje weg naar een leuk groot dierenpark waar genoeg te zien is. Op internet kom je dan uit bij Artis of Burgers Zoo.. Welke vinden jullie het leukste? Ik kan niet kiezen!!! Alvast bedankt!!
Burgers met ongeveer 1000% voorsprong! Artis is een vreselijke dierentuin met veel veel te oude verblijven (sorry ik hou echt niet van Artis ) Bovendien ligt Artis midden in de stad en dat is weer veel lastiger met parkeren. Kun je trouwens beter kiezen tussen Burgers of Blijdorp vind ik zelf. Blijdorp is ook heel mooi.
Burgers zoo!! absoluut Alles is bij Artis verouderd en de hokken voor de katachtigen zijn veel te klein. De roofkatten lopen continu heen en weer vanwege de stress zoooo zielig. als je het niet erg vindt om wat verder weg te rijden is Emmen ook heel erg mooi of dierenpark amersfoort. lekker vroeg op pad tussendoor ergens gezellig koffie drinken, wij vinden de auto rit soms nog gezelliger als het dagje uit omdat je dan echt eens toekomt om samen te praten haha.
Ik vind Burgers Zoo echt verschrikkelijk.. De minste dierentuin waar ik ben geweest tot nu toe! Als je naar een echt mooie dierentuin wilt, zou ik inderdaad voor Blijdorp gaan zoals eerder werd gezegd hier, of naar Amersfoort!
Ik vind Artis geweldig, en kom er heel erg vaak met de kinderen. Ben er zelf ook 'groot geworden' - mijn ouders hadden ook een jaarkaart, net zoals ik nu. Ook als volwassene-zonder-kinderen vond ik het leuk om naartoe te gaan. Het is de oudste dierentuin van Nederland, en ook een van de oudste van Europa. Prachtige monumentale gebouwen. Ik vind het een mooi park en er wordt hard gewerkt aan verbetering van de dierenverblijven. Sommige van die roofkatten liggen (zoals het hoort) de hele dag te tukken in de bomen sinds ze meerdere hokken hebben samengevoegd tot één verblijf (en er dus veel minder roofkatten zijn dan vroeger). Dat het midden in de stad ligt vind ik een grote plus: als je klaar bent met de dierentuin kun je lekker ergens gaan eten, of met de tram echt het centrum in. Parkeren is geen probleem: er is een eigen parkeerterrein, dat zelden vol is. Kost 9 euro (7 als je lid bent). Maar ook met OV is het heel goed bereikbaar, tram 9 stopt voor de deur! En toch... als je zoekt naar een dierentuin voor een speciaal dagje uit voor volwassenen, zou ik eerder naar Blijdorp of Burgers gaan.
burgers zoo!! maar zoals iemand anders hier al zei bij Artis zijn ze inderdaad enorm hard aan het werk om de verblijven te vernieuwen voor de dieren. Grotere verblijven en minder dieren!
Limburg is ons te ver! Het wordt nu of blijdorp of burgers zoo... Vergeten te vermelden maar we nemen mijn neefje van 5 maanden mee... dus moet genoeg te zien zijn! Top dat er zoveel reageren! Neig nu het meest naar blijdorp!
Burgers Zoo!! Het beginstukje is een beetje heuvelachtig btw. Is eigenlijk ook de enige dierentuin die ik ken
Ahh met je kleine neefje zou ik naar Burgers Zoo gaan, mijn zoontje vond op die leeftijd de Ocean en de Bush echt helemaal geweldig (en verder zag hij er niet zoveel aan haha)
Wij zijn toen mijn zoontje 1,5 was naar burgers zoo geweest op een warme dag, en moet zeggen ik vond het erg vermoeiend met de kinderwagen door de heuvels die er zijn.. Dan loopt Blijdorp makkelijker! Blijdorp heeft ook een ocean!