T mobile dekking Noord NL

Discussie in 'De lounge' gestart door pcootje, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Wie heeft er een T mobile abbo en heeft ervaring met het bereik in Noord Nederland incl de buiten gebieden?

Heb nu vodafone maar heb een leuke aanbieding gezien van T mobile.

2. Locusta

Locusta Niet meer actief

Ik had T-Mobile, járenlang trouwens, en de laatste jaren is de dekking behoorlijk verbeterd. Dat ik over ben gegaan op een andere provider heeft in ieder geval niets met de dekking te maken gehad.

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dank je, welke plaatsen had je bijv geen dekking? mag ook via pb als je dat prettiger vind

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik vind tmobile zwaar bagger, en heb het al jaren, vaak bereik weg, of geen bereik, en ik woon echt niet in een gehucht. Dus mijn mening is niet doen. Als ik straks een nieuw abbo mag dan is het zeker niet bij tmobile.

5. danip

danip Niet meer actief

Ik vind het helemaal super qua dekking in het noorden. Ook onderweg, gaat met internetten en bereik super. In mijn woonplaats is dit ook een van de weinige providers die goede ontvangst heeft.

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    T-Mobile heb ik slechte ervaringen mee hier, kan verbeterd zijn in de loop der jaren. Ik heb altijd maar KPN daarmee heb ik het beste bereik al valt dat ook nog heel vaak tegen hier in het noorden :(

Deel Deze Pagina