Hallo! Ik vroeg mij af of er nog meer mensen pas zijn begonnen met het leren voor hun theorie examen rijbewijs B. Mischien kunnen we elkaar dan een beetje helpen met oefenvragen..
Heb mn rijbewijs nu bijna 1 jaar. Wil je alvast veel succes wensen. Vond t vrij pittig. Wel in 1 keer gehaald gelukkig.
Ja als ik het boek zie dan weet ik niet meer waar ik moet beginnen! Het is zoveel! Ik ken in iedergeval blz 1 al En zoiezo weet ik al een boel borden uit me hoofd dus het moet haast wel goed komen! Ja bedankt
Ja ik moet wel! Maar ene van andere manier kan ik de motivatie er niet voor krijgen Ik heb al 11 rijlessen gehad en dat ging super maar leren zit me erg tegen waarschijnlijk heb ik ook wel het idee dat ik het toch niet haal.
Heb mijn rijbewijs al een keer moeten verlengen, dus kan je daar niet echt bij helpen . Belangrijkste verkeersregel die niet in je boek staat: Taxi's, stadsbussen en PostNL-busjes hebben altijd voorrang (ook al hebben ze het niet). Succes!
Hier precies hetzelfde! Heb nu het theorieboek en de cdrom gekregen van een kennis dus nu kan ik ook niet meer elke dag zeggen dat ik hem 'morgen' wel haal haha Als er meerdere dames nu ook leren voor hun theorie kunnen we het mischien toch voor zover het kan ietsjes leuker maken..
Ik heb mijn rijbewijs al bijna 10 jaar maar toen ik voor mijn theorie ging moest ik van mijn moeder zo'n theoriecursus volgen bij de rijschool (mijn ouders betaalde het tenslotte) Dat was 3 avonden van 3 uur en dan de 4e dag het examen. En ja ik had hem gelijk de eerste keer met maar 1 fout Is dit geen mogelijkheid bij je rijschool?!
Ja heb er wel van gehoord maar volgens mij zijn ze best prijzig? Ik zal er eens achterna gaan! Dankjewel voor de tip
Ik heb mijn rijbewijs eind 2010 gehaald, theorie in 1 keer met maar 1 fout geloof ik. Ik heb weinig 'geleerd', ik heb het een keer doorgelezen in grote lijnen en toen alle oefentesten gedaan van de cd-rom. (anwb-boek+cd-rom) Is mij dus goed bevallen Succes ermee.