'T roer om mbt avondeten (recepten gevraagd)

Discussie in 'De lounge' gestart door Skye, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Pasta met boursinsaus is hier erg in trek, er dan moet je past tri colore (weet niet of ik het goed schrijf) en voor de saus heb je champignons, kipfilet, champignon creme soep en boursin nodig. Mocht je het wat vinden, laat het dan maar weten, dan wil ik het recept wel helemaal uittypen. :)

2. Sabrin

Sabrin Actief lid

12 nov 2009
    112
    0
    0
    zuid holland
    Ik heb niet alles gelezen dus misschien staan soortgelijke recepten er al maar wat makkelijk ,lekker en snel is:

gevulde tortilla wraps.

Gehakt, ui, champignon roerbakken, kruiden naar smaak toevoegen,mengsel op de tortilla doen, geraspte kaas erop, oprollen en tussen de gril of tostiapparaat. Eventueel salade ernaast als je daar zin en tijd voor hebt.

Kippenvleugels met kipkruiden in glazen schaal in de oven, laatste kwartier doe je er kant en klare krieltjes en groente naar keuze doorheen en door laten garen in oven. Super lekker en makkelijk.

maaltijdsoep: stukjes vlees,kant en klare soepgroente, soepgroente droge kruiden, op het laatst wat vermicceli erbij en klaar. Je kan er zo`n stokbrood met kruidenboter bij eten. 15 minuten in de oven en klaar..een lichte maaltijd met bijna geen inspanning.

Kipschoarma (kant en klare) shoarma broodjes en salade.

Macaroni en saus in 1 pan. Je maakt de tomatensaus zoals je gewend bent en gooit vervolgens de macaroni in de saus ( niet te dikke saus) deksel erop af en toe roeren en je hebt een heerlijk eenpansgerecht.( Ik heb ook niet altijd zin om macaroni en saus apart te maken, dit is dus mijn oplossing en het is heerlijk omdat de macaroni in de saus is gekookt en dus voller smaakt)

en zo heb ik nog veel meer snelle happen.maar zo te zien heb je al genoeg om uit te proberen, succes!

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    supersnelle pasta met spinazie en kip

pasta koken

diepvriesspinazie ondooien
    kip of gerookte kip in een pan ff aanbakken met evt. stukje knoflook
    (kastanje)champigons ff meebakken
    boursin erbij
    spinazie erbij
    zongedroogde tomaten erbij (reepjes snijden)
    handvol pijnboompitjes

klaar!

klaar

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Zeeuwsmeisje, dat lijkt me heerlijk.

Deel Deze Pagina