MODERATOR hier op het forum :-k In de paar jaar dat ik hier kom heb ik verschillende modies zien komen en weer gaan. Hoe gaat dat in z'n werk? Zijn dat vrienden/bekenden in het dagelijks leven van de beheerders? Vragen ze 'gewoon' iemand? Gaan ze naar het arbeidsbureau om iemand te zoeken? Of is het zo, dat wanneer er een modie weggaat, dat Lotte dan overspoeld wordt met 10.000 vrijwilligers die graag de taak van modie op zich willen nemen? Ik ben gewoon nieuwsgierig, en dat komt nu eigenijk door het vertrek van Daphne. Of stel ik weer es een hele blonde vraag ?
In die periode was ik even zeker niet actief Oh, maar das wel interessant :-k Nooit gedacht dat dat zo ging. O, en ik dacht ECHT dat ik een orginele vraag had
ja moet natuurlijk wel een beetje wijs overkomen he ik dacht echt dat er hier een aanmelding voor was ofzo haha
Wacht, ik heb nog meer intelligente vragen O : Hoe kan een modie bijvoorbeeld een topic sluiten, of verplaatsen? Ziet jullie pagina er anders uit dan die van onze 'gewone' werkbijen dan? En doe je alles naar eigen inzicht, of overleggen jullie ook met elkaar en Lotte? En als ik een topic wil melden bij een MOD, krijgen alles modies die melding dan?
Volgens mij komt heel dit topic nu een beetje "dom " over, en is jouw antwoord het meest wijze Maar ik heb nog wat intelligente vragen in de strijd gegooid
oh deze hahah ze hebben een iets ander scherm als wij. er staat waarschijnlijk ergens een link dat ze een topic kunnen beheren. in die link zullen ze wel heel creatief bezig zijn! maarreh.. ik zou zeggen pb een moderator en gooi alles eruit.
haha mm.. ok... ik denk dat ze niet alles overleggen hoor. maar moeilijk gevalletjes wel. als iemand verwijdert word zullen ze vast ook even over communiceren. moeilijke situaties (bijvoorbeeld valse accounts oid) zullen ze zeker overleggen hoe ze dat bekend gaan maken. ik denk dat alle mod's een melding krijgen als jij een melding maakt (DUS: dat doe jij wel eens ) maar ik heb eigenlijk geen idee.. whaha
Maar hoe overleggen ze dat dan? Ik zie iedereen al met een laptop op schoot in een kring om de openhaard met een mok thee en wollen sokken aan beslissingen nemen, haha! En wat is het verschil tussen een Super Moderator en een ''gewone'' moderator? Dit kon wel eens een heel on-intelligente vraag zijn...
Ik ben moderator op een ander forum en daar ziet mijn pagina er hetzelfde uit alleen bij alle posts staat een modify knopje bij mij, niks spannends dus
eerlijk gezegd.... dacht ik dat je vriendinnetje van Jan en Lotte moest zijn om mod te worden voor mij zou het niks zijn hoor, ben niet zo mod-ieus hahaha
misschien hebben zij in hun scherm ook wel een speciaal topic voor de moderators. het is geen domme vraag,volgens mij is er geen verschil tussen 'super' en de 'gewone' hoor loopy ik vind jou heel mod-ieus
Ze hebben inderdaad nog een soort moderator-forum, waar ze overleggen. Dat hebben ze al eens uitgelegd En vroeger was er een verschil tussen super en gewoon, nu niet meer!