Op mijn mans verjaardag willen we bekend gaan maken dat we weer in verwachting zijn. We willen graag onze zoon van bijna 4 een tshirt aantrekken waar op staat dat hij grote broer word. Waar zou ik zo'n T-shirt kunnen vinden???? alvast bedankt,
Leuk idee! Maar dan zou ik het persoonlijk maken, door hem een shirt te geven waarop hij zelf met jou hulp kan schrijven dat ie grote broer word, en dan verder leuk tekenen/kleuren met textiel stiften. En anders even bij simplycolors.nl kijken, kun je zo gezegd zelf shirts laten bedrukken met wat je er op wilt.
Ik heb zelf een shirt (en rompertje) beschreven. Bij de Hema een simpel shirtje gekocht en van die watervaste textielstiften. Een malletje met letters erbij om het netjes te doen. Is hartstikke leuk geworden! Wij hadden: Voorkant shirt: Sssh, ik heb een geheim... Achterkant shirt: Nee, niet op mijn rug! En dan op de voorkant van zijn rompertje (die hij zelf omhoog trok): In mama's buik!
Ik zou dan wel bij rainbowbabies bestellen en niet bij Simply colors. De kwaliteit bij rainbowbabies is veel beter ook na tig keer wassen.
geen idee waar je dit zou kunnen bestellen, maar als je het op een verjaardag wil doen zou je er naast ook nog een mooie taart kunnen maken van dt oetker hebben ze van die kwarktaart dingen, als je die maakt als verjaardagstaart kun je bovenop muisjes doen, de helft roze en de andere helft blauw.... eens zien hoelang het duurt voor het kwartje valt
had hem bij nummer 2 zelf samengesteld op simplycolors... had er meteen onder laten zetten "januari '09"..... was dat ook gelijk duidelijk...
Hier had ik mn dochtertje een shirt aangedaan met voorop: "binnenkort speel ik niet meer in mn" en dan op de achterkant de afbeelding van een eendje Hoop hem ooit nog een keer aan te mogen doen...
Ik heb het ook bij simply colors besteld. Maar dan met een gezicht (smiley soort) met een grote koptelefoon en zonnebril op en daaronder 'big brother'. Ik ben niet zo van de rijmpjes enzo..