regenhoes maxicosi gebruiken jullie die? ik gebruik de maxicosi eigenlijk alleen van huis naar de auto etc als we de stad in gaan of iets degelijks nemen we de kinderwagen gewoon mee(hebben een bus en de stad is op loop afstand)
Ik gebruik hem minimaal 1 keer in de week. Dan breng ik mijn dochter op de fiets naar het kdv, zo ligt ze lekker uit de wind. Verder gebruik ik hem als ik met de auto naar de stad ga en het is niet zulk lekker weer.
Heb hem nog niet gebruikt, maar wellicht gaat dat nog gebeuren! En ach, heb er eentje van 5 euro, dus voor dat geld heb ik hem liever wel in de kofferbak liggen!
Wij hebben hem in onze vakantie veel gebruikt, het regende behoorlijk bij een aantal uitstapjes en in de reiswieg past ze bijna niet meer, dus lag ze in de MaxiCosi onder haar regenhoes. Ideaal.
Wij wonen in een autovrije steeg, en moeten best een stukje lopen van de auto naar huis. Erg vervelend als het regent. Ik heb ook een goedkope merkloze hoes gekocht, en hem al geregeld gebruikt.
ik heb er niet eens een. Als het regent en ze moet een stukje in de maxi cosi trek ik het zonneschermpje er over heen en sla ik de voetenzak over haar heen. De regenhoes van de wandelwagen heb ik ook nog nooit gebruikt.