Hallo meiden, Ik ben op zoek naar een witte wandplank voor boven de commode. Bij de commode zat geen plank. Ik wil er wel haken onder hebben zodat ik daaraan ook eventueel kleertjes kan ophangen. Ik kan nergens vinden wat ik zoek want alle planken zijn te breed. Hij mag maximaal 70 cm breed zijn. En niet te duur (bij babyshop zagen we ze voor 50 euro wel te breed maar anders ook veel te duur) Wie heeft er 1 te koop en kan me blij maken?
Ik heb op de site gekeken en daar stond maar 1 plank op voor boven de commode en die was te breed. En anders kom je op boekenplanken en ik wil er graag wel haakjes onder. Misschin dat iemand weet dat ze wel een plank bij de ikea hebben anders dan die ene op de site? Het is ff rijden dus voor de gok heengaan werkt ook niet. Maar bedankt voor het meedenken
ik heb hier ook gewoon een losse plank en dan daaronder bij de gamma van die dubbele haakjes gekocht en in de muur gemonteerd
Ja hoor, elke bouwmarkt verkoopt planken die je ook evt op maat kunt laten zagen. En in alle soorten en maten steunen/haken om de plank op te bevestigen....dus ik zou daar eens gaan kijken! Ikea heeft wel meer planken dan die ene die jij op de website vond, maar toch, denk dat je met haken meer succes hebt in de bouwmarkt!