Wie kan mij helpen? Mijn zoontje had gister op de psz een luier geleend die veel beter om zijn taille heen sloot. De luier is wit, heeft boven een blauwe rand en op de achterkant en voorkant zag je een aapje hangen. Ik heb op internet gekeken of ik kon achterhalen van welk merk deze luier is, maar kom er niet achter. Heb de luiers inmiddels weggegooid dus kan er geen foto meer van maken. En gister was de laatste dag op de psz, eventueel zou ik terug kunnen om het te vragen, maar misschien dat jullie het weten. Alvast bedankt voor de reacties.
Etos maat 5 idd. Kruidvat maat 5 is ook blauw en heeft ook een aapje, maar daar staan ook andere figuurtjes op
Etos heeft het motief inmiddels wel veranderd luier is wel gelijk gebleven Albert Heijn zijn trouwens ook de zelfde luiers als Etos!
Van de Jumbo heeft maat vier een aapje, maar die is paars geloof ik. Maat 5 van Jumbo is blauw met een olifantje
Hehe, nou snap ik er niets meer van. Dus ze zijn van de Etos, maar ook zijn eigenlijk hetzelfde als die van de AH en van Bumblies?
Op de facebookpagina van etos kun je nu een bon downloaden en printen waarmee je 50% korting krijgt voor 1 pak...
Nee hoor, AH heeft een uiltje op de luier staan en heeft een heel andere pasvorm dan die van de Etos. Heb ze allebei uitgeprobeerd, vandaar dat ik dat weet
Maar die randjes zijn paars toch, als ik het me goed herinner? Ik had laatst ook ineens een pak kruidvat luiers met een ander printje, een uiltje of een schaapje in pastelkleuren (maat 4). Het andere pak dat ik tegelijk kocht had nog het oude printje.