T-shirtjes H&M

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door zogelukkig, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou dan denk ik ook naar 98/104 neigen ... moeilijk hoor!

2. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    lange armen niet, die moet ik omslaan maar in de breedte en lengte past het van de hema echt niet meer. Rompers heb ik ook 98/104, 86/92 springen de knoopjes van open.
    ze heeft daarintegen wel de broeken nog 86/92, korte beetjes en ik denk dan een wat lang bovenlichaampje of zo. past echt niet ;)

3. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Ik wist het ook niet voor m'n dochter en heb gewoon beide maten besteld en wat niet goed was weer teruggestuurd.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    H&M valt vaak breed, maar anders bestel je toch gewoon alles in twee maten en stuur je wat niet goed past weer terug. Doe ik ook vaak, want het verschilt ook nog wel eens per kledingstuk.
    Retourneren is 1 Euro, maar dan nog ben ik goedkoper uit dan dat ik de auto zou pakken en naar de dichtsbijzijnde H&M zou rijden, met het risico dat daar de juiste maten al zijn uitverkocht.

5. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Ik heb ook t-shirts besteld bij H&M voor mijn zoontje. Ik dacht 98/104 nodig te hebben, maar die vielen vrij klein vond ik. Maar ik denk dat ik me vergis in de maat van mijn zoontje...dat hij toch groter is dan ik dacht :)... Gewoon beide maten bestellen. Retour sturen kost bij H&M maar 1 euro.

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn zoontje is 92cm en 15 kilo (ongeveer) en draagt nu 98/104 van de h&m. Hij droeg het een half jaar geleden ook al, maar toen was het echt nog wat te groot.

Ik vrees dat jouw zoontje precies tussen de 2 maten in valt.

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik denk dat jouw zoontje vergelijkbaar gebouwd is als die van mij. Hij heeft ook dezelfde maat rompers aan, ook al een tijdje overigens. Ik denk in ieder geval dat je niet lang profijt zal hebben van maat 86/92. En mijn ervaring is niet dat de h&m breed valt, omdat mijn zoontje dus ook vrij breed is.

8. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Mijn zoontje is 92 cm en 13 kilo en draagt van h en m maat 98/104. dat zit iets ruim maar 86/92 is echt te kort (ik hou ook niet zo van kleine/strakke kleding)

groetjes, josie

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ga dan denk ik toch voor 98/104.
    Het is ook voor de zomer he, dus pas voor over een paar maandjes.
    Meneertje groeit nu ook weer harder, na maanden stilstand.

Zag hem vanmiddag van zo'n afstandje en het wordt al een hele meneer. Bijna 2 alweer, waar is de tijd gebleven!

Deel Deze Pagina