2 jaar geleden hebben we een dure Miele stofzuiger gekocht, 280 euro. Hij is al twee keer stuk geweest, een onderdeel is afgebroken en nu is hij weer stuk. Heb er wel genoeg van. Vorige keer was hij stuk omdat we hun zakken niet gebruikten (ja ja) en nu dus weer ondanks hun dure zakken. Heb er een beetje genoeg van, hoe is een dyson?
We hebben een zakloze dure dyson en een goedkopere miele met zak. Merk geen verschil, doen beiden wat ze moeten doen en nog niet stuk geweest in 5 jaar tijd. Dus ik had achteraf gezien net zo graag 2 goedkope zuigers gehad.
Geen ervaring met een dyson. Wij hebben een Hetty . Inmiddels bijna 2 jaar in gebruik en met de 3e of 4e zak bezig.
Ik heb een miele met parketborstel, mijn moeder een dyson. Toen wij 2 weken bij mijn ouders woonden en ik dagelijks zoog (zaten vlak voor sleuteloverdracht van nieuwe huis en ik had 2 harige honden bij) ben ik van limburg naar onze opslag in Den Haag gereden voor mijn eigen stofzuiger. Wat een prutsding vond ik die dyson zeg...
Geen Dyson ervaring. Mn schoonouders en mn broertje wel. Werkt fijn. Zelf heb ik een Henry, zweer er bij maar dat komt ook doordat ik er mee werk