Ik irriteer me altijd aan die reclame waarbij ze net doen lijken of die shirtjes helemaal perfect getailleerd zijn, en heel mooi strak zitten, terwijl als je de hema inloopt en je ze ziet hangen, het net van die wijdlopende 'vodden' (kom even niet op een ander woord) zijn die gewoon echt niet zo mooi/getailleerd/strak zitten als dat ze op de reclame voordoen... Ik bedoel, op de foto van de reclame zeg maar hebben ze ze van achter heel mooi strak getailleerd d.m.v. een speld ofzo (terwijl ze ondertussen net doen alsof ze van zichzelf zo mooi getailleerd zijn), maar zo koop je ze toch ook niet ? Bij mij lubbert er altijd wel 'wat'.. of de mouwen zijn te kort of iets.
Klinkt super goed!! Ik ga er morgen een paar bestellen Ik heb maat 36-38, dan maat m bestellen denk ik als ik het zo lees?
ik heb een paar HEMA shirtjes met korte mouwtjes, maar die zitten bij mij heel mooi in mn taille hoor. (en ik let daar altijd op want ik heb geen boezem, maar wel taille, dus een shirtje moet wel een beetje mn goeie kanten benadrukken ) tenminste... we hebben het toch over die shirtjes die in zo'n plastic pakketje zitten?
Ja, die shirtjes in die plastic pakketjes vind ik echt niet lubberen hoor. k heb daar nog geen last van gehad. Ook niet voor mn zwangerschap.
Volgens mij bedoel jij andere shirts. Het gaat over de truitjes in de plastig pakketjes en die zijn heel goed getailleerd hoor
hema valt groot vind ik zelf. Volgens mij heb je een S. HEMA - dames - t-shirts - tops - dames stretch t-shirt
Bedankt voor de tip! Ik zocht nog een paar basic shirts met ronde hals. Heb net een zwarte en een witte besteld. De grijze zijn helaas uitverkocht in S.
dragen jullie ze trouwens allemaal gewoon zo? ik wou dat ik dat kon, heb nog altijd een flupsig buikje8)
Shirtjes zitten echt heerlijk! Maar vindt dat ze wel groot vallen, ik heb maatje S want M kan ik in zwemmen.. Heb normaal maat 38/40. Zou er wel opletten dat je de stretch variant neemt, je hebt ze ook zonder stretch maar dat zijn 'flut' shirtjes. Die vervormen als je ze gewassen hebt.
Die o.a. bedoel ik dus ook. Los van het feit hoe ze bij jullie vallen, irriteer ik me gewoon aan hoe ze zo'n shirt afbeelden op de foto/reclame. Mooi getailleerd bij de buik, mouwen mooi strak, borsten erin etc. etc. waardoor ze dus ook nog eens een stuk langer lijken dan dat ze daadwerkelijk vallen.. Allemaal gezichtsbedrog want ondertussen binden ze de hele boel achter vast met spelden omdat ze anders te erg lubberen en er te onaantrekkelijk uit kunnen zien voor een foto/reclame... Terwijl als je dus de winkel inloopt ze echt niet zo strak/getailleerd/slank eruit zien als op de foto maar dus wel zo 'wijd/lubberig/onaantrekkelijk' als dat ze gewoon zijn zonder die speldjes. Bij mij lubbert er daardoor altijd wel wat van de buik, de mouwen of hij valt veel korter dan dat ze er op de foto uitzien, of wat dan ook en daar irriteer ik me aan. Laat ze op een foto/reclame gewoon zien hoe ze eruit zien/vallen.... Dat bedoel ik.
Ik vind die van de sting niet lekker zitten, en die vind ik vaal worden na een paar keer wassen. Dus vandaar dat ik nu deze eens ga proberen
Tja, dat is reclame Mijn haar ziet er ook niet zo prachtig uit als die weelderige lokken die ze in de meeste reclames over bepaalde shampoos laten zien. Wil je wel zulke prachtige lokken, dan komt er heeeeeeel wat meer qua styling bij kijken, dan dat je het alleen maar even met die bepaalde shampoo moet wassen... En mijn badkamer is na 1 streek met de spons ook niet blinkend schoon als ik Ajax gebruik. Moet toch echt wel even flink schrobben om kalk en vuil weg te krijgen... Reclame bestaat gewoon uit gezichtsbedrog, dat moet je je gewoon ten aller tijden beseffen.. Daarbuiten gebruik ik de HEMA shirtjes al jaren. Mijn ervaring is wel dat ze de kwaliteit bij tijd en wijle aanpassen, dat vind ik wel irritant. Zo heb ik ronde lage halzen, ronde hoge halzen, mouwen die niet te strak rond de pols zitten zodat je ze makkelijk omhoog kan schuiven, maar ook mouwen waarbij het boordje te strak zit en dus nauwelijks omhoog kan...Ik bekijk ze om die reden dus liever wel even in de winkel... Kleur blijft overigens wel goed, model verder ook. Vind ze niet lubberen (mits je de juiste maat koopt) en qua lengte zijn ze verder prima..