Een miskraam we zijn er kapot van

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mywish2014, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Het vruchtje is vandaag niet gegroeid ,,we zijn er kapot van .
    Ik mag kiezen tussen tabletten of een curretage we mogen daarna meteen opnieuw beginnen wat is fijner en sneller ?
    Sorry voor al de vragen

Groetjes

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Als eerste heel erg rot voor jullie, heel veel sterkte! Ik heb 2 van de 3 miskramen gekozen voor een curettage (de andere kwam spontaan) omdat ik zo snel mogelijk verder wilde en zeker wilde weten dat alles weg was na die tijd. Met elke andere manier heb je die zekerheid niet en dan moet je daarna misschien alsnog een curettage en/of duurt het een stuk langer. Succes met het maken van een keuze!

3. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Dankjewel ik heb het er met mijn schoonmoeder over gehad en laat dan inderdaad een curretage doen ik hoop dat dat nu vrijdag al kan
    Dan kunnen we meteen door want iedere kans telt en zeker als je al zolang wacht maarja ik ga nu maar rustig doen anders kom ik de dagen niet door

Gr

4. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Jeetje, jullie zijn nog langer bezig dan wij voordat ik zwabber raakte van Eva! Is dit je eerste zwangerschap? En welke behandelingen hebben jullie al gehad en wat doen jullie nu voor behandelingen? Nogmaals heel veel sterkte en laat me weten of je inderdaad vrijdag al de curettage hebt, ik hoop het voor je!

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Lieve mywish wat verschrikkelijk dit. Is het al vrij snel mis gegaan na je eerste echo?

Mijn eerste miskraam is vanzelf op gang gekomen en bij de 2e miskraam heb ik cytotec gebruikt. Dat is gelukkig voorspoedig verlopen en heb geen curretage nodig gehad. Wel zal ik niet zo snel meer gaan werken wat ik dus wel gedaan had. Sterkte!!

6. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg

Hey meid ,
    Ja vorige week klopte het hartje en nu niks meer maar mijn gyn zei dat het vruchtje ook dood kon gaan door koorts dit had ik wel ander kant denk ik wat als het vrijdag al niet goed was en dit dus een reactie van een dood vruchtje is achja meid ik stond ook veel terug geschoven diep van binnen wist ik het wel het mooiste is dat we zwanger kunnen worden en we voor het eerst echt een baby hebben gezien met kloppend hartje dag neemt niemand ons af
    Geniet ervan shally ik hoop dat alles goed kont maar het moet gewoon dat je dalijk mag genieten van jullie baby

Ik kies voor een curretage dit zou het minst pijn doen aangezien ik moet werken sta ik niet te wachten op krampen enzo

Dikke x

7. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Idd we zijn lang zelf bezig geweest , wij doen gonal f en ovitrelle spuiten ,
    Hopelijk komt het allemaal goed ik moet dinsdag terug en ga vragen of het vrijdag kan gebeuren ..
    Je hoort van me dankje wel voor je mede leven ..

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wordt hier verdrietig van! Wat vreselijk als je dan eindelijk zwanger raakt het nog niet goed is. Tis zo oneerlijk.
    Sommige krijgen zonder mk keer naar keer gezonde kinderen. Maar goed dat is altijd en tis wat het is.

Hier kreeg ik gistermiddag ineens krampen en scherpe rugpijn en helderrood bloed. Heb naar mijn weten nog niks verloren. De pijn en bloed is weg. Tis afwachten. Me buik voelt leeg. Voel nog wel wat gerommel maar geen pijn meer.
    Hier heb ik het wel na 2,5jr gelukkig ene dochter gekregen. Helaas heeft ze haar leven niet cadeau gekregen. Nu in ronde 9 in verwachting. Stonden op het punt weer naar fertiliteit te gaan. In de verste verte. Sta ik in jouw schaduw. Maar word er wel treurig van dan er koppels een mk krijgen terwijl ze het zo verdienen.

Sterkte!

9. Lovela

Lovela Actief lid

7 jan 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben prive al even gesproken met elkaar. . Vind t zo rot voor je. Ik was blij toen je in je vorige topic schreef dat t toch goed zat. Je blijft dan hoop houden..en dst je nu schrijft dat je t eigenlijk wel wist..zo herkenbaar.
    Ik koos ook zoals je weet voor een curretage. Dat had meerdere redenen..Wanneer krijg je je curretage? Zag dat je hoopte op vrijdag (gisteren? ) maar is t n andere dag?
    Sterkte met je verlies...

10. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Hallo
    Ja dat klopt ik ben nog steeds verdrietig werd vanmorgen ook huilend wakker de hormonen doen ook niet de best ik moet as dinsdag naar het ziekenhuis en hoop vrijdag geholpen kunnen worden ..
    Mijn gyn zei dat met een curretage iets beschadigd kon raken maar met een natuurlijke miskraam kan dat ook , ik hing vandaag weer over de pot het is toch niks en dan de zoveelste keer bah waarom is het niet voor ons weggelegd ik haat het echt

Dankjewel meid je hoort van me

11. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ik weet het dat is ook oneerlijk maarja je moet maar geduld hebben ik zie dat je ook net een miskraam achter de rug hebt jij ook veel sterkte !
    Wat heftig ook van je dochter :( ik heb geen bloed gehad alleen bruin verlies de klap kwam hard ... Maar we moeten verder

12. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Mywish, met een curettage kunnen er verklevingen ontstaan als het niet goed gebeurt volgens mij.
    Als het goed is moet je voor de curettage cytotec inbrengen waardoor het al begint te werken en het weker wordt.

13. Lovela

Lovela Actief lid

7 jan 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohww wijfie ik voel zo enorm met je mee! Jullie 6 jr al bezig. Wij 2.5 en dat vond ik al omtzettend lang.. maar in principe zelfde gevoel
    . Dat je t zolang probeerd..dan.is het eindelijk zover.. en.voordat je hebt kunnen genieten..ben je t kwijt. Het is gewoon kei en kei hard! En ontzettend oneerlijk allemaal..en ik maak mezelf nu wéér onwijs pissig dat er vrouwen tussen zitten die zwaar aan de alcohol. Of drugs zitten die gewoon poef zwanger zijn zonder miskraam. En dat wij die zo graag willen. . Aargh. Je verdient dit niet! Sorry hoor maar ik vind t zo oneerlijk. T slaat totáál nergens op!
    Lieve wijfie echt enorm veel sterkte. Blijf praten blijf je verdriet uiten hoevaak t ook nodig is. Zou je zo n knuffel willen geven!
    Xxxx dikke knuffel en je kunt hier áltijd terecht.

@shally; ik heb dat niet gekregen voor mijn curretage. Bij mij is het in mijn baarmoeder gespoten toen ik.al onder narcose lag. Dat zorgde ook meteen voor samentrekkingen blijkbaar. Geen idee hoe dst precies. Zit. Ik heb zelf ook.nog veel vragen voor mijn gyn.. die ga ik zeker nog wel stellen zo gauw ik een afspraak heb gekregen

14. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik heb ook geen medicijnen gehad voor de curretage. Wat er op denon gegeven is weet ik niet gelukkig.
    Verklevingen -> asherman zijn heel zeldzaam gelukkig. Zou me daar niet meteen druk over maken.

T leven is soms echt niet eerlijk... Sterkte

15. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ik hoor het morgen wel ik zie er zo tegen op :(

16. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ik weet het ik word er verdrietig van als ik daaraan denk .
    Maarja niks aan te doen je krijgt het allemaal voor niks , ik kan me niet voorstellen dat wij ooit een kindje krijgen ze zeggen wel ach dat komt nee serieus zoveel miskramen geen oorzaken gevonden vind het verdacht raar
    Ik ga lekker vroeg slapen ik laat morgen wel wat weten
    Dankje wel jullie zijn schatten!!

17. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte!! Wat ontzettend rot :(.. Ik heb gekozen voor de pillen cytotec, wel hevig bloedverlies maar wel het vruchtje verloren en werd daarna een stuk minder. Ik wilde geen enkel risico lopen, met curratage heb je weer kans op verklevingen dus daarom gekozen voor de pillen. Mocht het nog een x voorkomen zou ik hier weer voor kiezen (hoop dat het nooit meer nodig is). Emotioneel is het veel zwaarder dan lichamelijk. Succes met ke keuze!

18. Mywish2014

Mywish2014 Bekend lid

17 okt 2014
    725
    0
    0
    Limburg
    Ik krijg maandag de curretage ik moet 1 week rust nemen ..
    Sorry als ik voorlopig niet reageer

19. Lovela

Lovela Actief lid

7 jan 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh lieve schat, ik wil je heel veel sterkte wensen aankomende maandag!
    sorry dat ik nu pas reageer!
    Trek je het wel een beetje? je moet je NIET isoleren nu he, gewoon je verhaal doen! maakt niet uit wat je zegt, het is jouw gevoel, gooi het eruit, niet opkroppen!
    heel veel sterkte wijfie.. xxx

20. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wat vreselijk! Zeker gezien je onderschrift :(

Misschien een gekke vraag, maar waarom mag je niet kiezen voor afwachten? Het is altijd het beste als het lijf het zelf afstoot dus zonder cytotec of curettage.
    Misschien wil je dat wel helemaal niet hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat een arts je laat kiezen tussen de 2 ongezondste van 3 opties...

Deel Deze Pagina