't Tunneke in Schijndel

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Kent iemand dit? Ik heb hier morgen een vrijgezellendag. En de vrijgezel is zelf ook zwanger.

Ben benieuwd hoe het hier gaat, wordt zij dan erg voor schut gezet (ik weet dat zij hier niet van houd). En ze kan ook niet drinken. Dus dan ben je meestal wat rustiger.

Ben benieuwd naar reacties!

2. Niet meer actief

Ik hoop echt dat iemand het kent, want ik zo nieuwsgierig! :D

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Er zit er hier wel 1 uit Schijndel...Schijndelsvolk...waar zit je!

4. Patries

Patries Actief lid

22 feb 2006
    127
    0
    0
    Hier nog iemand uit Schijndel, maar ben nog nooit in het Tunneke geweest.
    Heb dus geen idee, Sorrie ;)

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hoi Bloem1981,

Wij zijn hier vorig jaar met ons werk 's avonds heen geweest. Er zijn veel verschillende zalen in 't Tunneke. Welk thema hebben jullie? Wij hadden toen als thema de scouting.
    Het was daar heel erg gezellig. Normaal hou ik er niet zo van als de entertainers bij je tafel lopen als je aan het eten bent, maar hier viel het gelukkig mee. De entertainers zijn er wel maar komen eigenlijk alleen als heel de tafel klaar is met eten even tussen door wat uitvoeren.
    Na het eten wordt er gezellig gedanst en gezongen (een soort discotheek)
    Heel veel plezier meid!

liefs Divi

6. Niet meer actief

Ik weet dat het iets van sprookjes is. Ik hoop alleen voor haar dat ze niet te veel met haar uitvoeren (want daar houdt ze dus niet van).

Ik hou er zelf ook niet van. Maar zo'n vrijgezel iemand valt natuurlijk meteen op (ligt er aan wat ze aan heeft natuurlijk, dat weet ik nog niet).

7. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ook wij zijn er geweest met het werk.
    kon alleen zelf niet mee was ziek.
    maar ik begreep van collega's dat het echt geweldig was.
    en volgens mij nemen ze niet 1 persoon in de zeik maar is alles algemeen.

heel veel plezier, en geniet ervan.

groetjes susanne

8. Heb er ook ooit een feestje gehad, maar is vooral een heel leuke avond hoor. Je zult allemaal wel wat aandacht krijgen, maar goed verdeeld en niet om iemand voor schut te zetten.

Bovendien wordt het veel gedaan met vrijgezellenfeestjes, dus jullie zullen zeker niet de enigen zijn!

Veel plezier!

Groetjes jelske

9. Niet meer actief

Het tunneke, je moet er van houden....

Met van die 'grappige' mensen rondom je tafel en je moet ook 'gezellig' meedoen...

Maar er zijn heel veel mensen die er van houden, want mijn werk gaat ieder jaar!

10. Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd. Ik hou er zelf normaal ook niet van.
    En de vrijgezel volgens mij ook niet, maar ja. Ik heb niet geregeld!
    Ik zag ook het menu.....veel vlees, waar de vrijgezel niet van houd.....en gerookte zalm (wat je niet mag als je zwanger bent).

Maar goed, misschien word het wel super gezellig, ik hoop in elk geval van wel!
    Nog meer ervaringen?
    Tot hoelang duren die stukjes dat die mensen langskomen? En wanneer kan er gedanst worden?

11. Niet meer actief

Oh shit, ik ben weer op het werk. Dus ik stond ingelogd met mijn andere naam.....maar ik ben het wel :)

12. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ja een keer geweest met vrijgezellen feest,wij hadden een moordfeest,is echt mega leukdaar!

13. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    wat is dat dan voor iemand die het georganiseerd heeft?
    een supervage kennis of zo?

je gaat toch iets doen wat de bruid to be leuk vind?

14. Niet meer actief

Het is een vriendin, maar we zijn met een nogal grote groep. En ik heb niet mee georganiseerd. Anders moeten we met 20 vrouwen iets regelen, dat werkt meestal niet :)
    Ja ik hoop dat ze het leuk vind, ik durf het niet te zeggen, maar we maken het gewoon leuk met z'n allen!
    Maar was/ben wel benieuwd hoe het daar is.

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mijn eigen vrijgezellenfeest was in 't Tunneke en ik heb een geweldige avond gehad met mijn vriendinnen.
    Natuurlijk krijg je wel aandacht als vrijgezel, maar niet overdreven vond ik, er zitten nog meer mensen in de zaal en de aandacht wordt toch verdeeld.
    Om een uur of half elf was het eten afgelopen en kwam er een dj en kon er lekker gedanst worden. Ik vond het echt superleuk.
    Daar komt nog eens bij dat het eten echt heel lekker is, ook niet geheel onbelangrijk.

Daarna nog even de kroeg in in Den Bosch om de avond compleet te maken, succes gegarandeerd!

Groetjes, Anakin.

16. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
  17. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ben er ook geweest met een brijgezellenfeest.
    Het thema was moordfeest, we hebben wat gelachen was erg gezellig!

18. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    We zijn met ons werk daar geweest hebben veel lol gehad.
    Echt kei leuk.

Ene hoe meer jij mee speeld hoe meer hun er van maken ;)
    Dus hoe gekker jij doet hoe gekker hun doen :)

Groetjes Lover

19. Niet meer actief

Ik weet wel dat de vrijgezel niet zo'n type is dat ze graag meedoet met zo'n dingen, dus wat dat betreft snap ik het idee niet zo goed, maar ja.
    En ze kan ook niet drinken omdat ze zwanger is dus dan ben je al wat rustiger. Tenminste.....ikke wel :D

Ik ben benieuwd! We zullen zien! Ik laat het jullie weten.

20. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik denk dat als je met een grote gezellige groep bent, je zowiezo wel lol hebt, ook al is de lokatie niet helemaal je van het. Dan heb je daar onderling al schik van.
    Veel plezier en wel nog even laten weten he!

Deel Deze Pagina