't Tunneke in Schijndel

Discussion in 'De lounge' started by -, May 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind het tunneke ook erg leuk hoor! Tja als aanstaande bruid wordt je volgens mij overal wel een beetje geplaagd dus dat zal hier niet anders zijn ;)

Hoop dat jullie een leuke dag/avond hebben.

2. Niet meer actief

Ja dat zal ook wel! Ik laat het zeker weten!

Ik vind het alleen jammer dan voor haar, omdat zij in grote gezelschappen een beetje verlegen is en als ze dan voor de hele zaal (ook nog nuchter he!) iets moet doen dat is echt niets voor haar.
    Maar ja. Ik heb het niet mee georganiseerd......
    Misschien wordt het ook wel heel erg leuk, ik hoop het in elk geval.

3. lover

lover Bekend lid

Jun 12, 2006
    851
    0
    0
    Wat ik bedoel te vertellen is inderdaad dat ze mensen proberen te plagen.
    En als jij daar in mee gaat dan gaan hun er op in.
    Op een leuke manier hoor.

Wij hadden toen een heks liet je schrikken enz.
    Mijn collega ging er lekker op in en was dus de hele avond de klos :D
    Allemaal op een leuke manier hoor dus neem maar zakdoekjes mee.
    Tranen hebben volop gevloeid van het lachen bij ons ;)

Sorry dat ik het zo onduidelijk beschreef :oops:

Snap je mij nu beter?

Lover

4. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik vind je erg negatief!
    Je hebt echt geen idee hoe gaaf het in 't Tunneke is, dat is echt een van de betere themarestaurants in Nederland meid!
    Het zit altijd vol en de locatie is prachtig, ik zou me echt geen zorgen maken en gewoon van een gezellige avond uitgaan.
    Het is ook nog eens hartstikke prijzig, dus zonde van je geld als je er bij voorbaat al geen zin in hebt.

5. Niet meer actief

Ok! Ik zal er met plezier naar toe gaan :)

Nee je hebt ook gelijk hoor. Ik zou het alleen jammer vinden als de vrijgezel er zelf niets aan vind. Ik zou het zelf niet voor haar uitgekozen hebben, maar misschien valt het allemaal reuze mee.

Ik hou je op de hoogte!

6. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

Jul 29, 2006
    361
    0
    0
    Tunneke is echt onze favoriet! Echt heel erg leuk en gezellig!

Fijne avond!

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

May 29, 2006
    1,618
    0
    0
    Wij hebben daar een uitje gehad van de personeelsvereniging van mijn werk. Ik vond het hartstikke gezellig. Ikzelf ben ook best verlegen en ben ook wel een paar keer de klos geweest. Ik heb ook gewoon meegepraat en dat was ontzettend lachen geblazen. Vooral omdat je met andere, bekende mensen om je heen bent. Bij ons werd je per tafel aangesproken, dus niet voor een hele zaal. Maar ik zou me er niet druk om maken als ik jou was. Veel plezier!

8. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Wij zijn met het werk naar 't Tunneke geweest. Was echt heel erg leuk. Zitten meerdere groepen en de acts doen ze bij de tafel zelf en niet op een podium ofzo. Dus je wordt zowiezo niet voor heel de zaal voor gek gezet. En je kunt er toch zelf voor kiezen om wel of geen alcohol te drinken! Bij Tunneke is het ook zonder alcohol beregezellig. En goed eten, ook veel salades.

Ik zou zeggen, gewoon genieten en je er niet te druk om maken!

Share This Page