t ultime zwangerschaps broodje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Rauwe ham mag lekker wel kijk alleen uit als je hoge bloeddruk hebt zit veel zout in.
    Dat eet ik juist lekker veel in me zwangerschap jammieeeee.

Ik heb ook een lekker broodje!

Ciabatta broodjes,plakken kaas en coburgerham erop 10 minuutjes in de oven,daarna rucolla sla erop 2 plakjes brie en een zelf gemaakte dressing eroverheen van:

Pittige mosterd,beetje mayo klein beetje suiker,klein beetje azijn roeren en eroverheen heeeerlijk!

Ik heb ook een heerlijke salade:
    Diezelfde dressing,gemengde sla,croutons,handje rozijnen,beetje geraspte kaas,je hebt van die glazen potten van appetina geloof ik dat is witte blokjes kaas in gekruide olie daar wat van doorheen,blokjes appel,handje druiven,tomaatje en blokjes komkommer jammieeeeee

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier heel simpel maar opeens steeds zin in appelstroop op mijn boterham en boter (boter eet ik nauwelijks op mijn boterham normaal)
    wat hormonen wel niet allemaal met je doen

3. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    haha ben een beetje verbaasd hoeveel er op een broodje kan:p
    maar klinkt wel allemaal lekker

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Vind het vreemd, weet iig van seranoham dat het echt rauw is (mijn schoonouders laten hem zelf drogen) en hier wordt het door de gynacologen ook echt afgeraden te eten, ook droogworsten als chorizo, fuet etc. Is ook gewoon allemaal rauw en wordt met wat kruiden gedroogd. Ieder voor zich, maar ik zou het risico dus echt niet nemen..

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.817
    9.322
    113
    Gelderland
    Al een tijdje mijn favo broodje
    2 boterhammen beleggen met kruidenkaas, kaas, ui, gekookt eitje, peper,zout en een klein beetje kerriepoeder.
    En dan in een tostiapp. Ikzelf heb zo'n dubbele grill. Mjammie

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Hahaha sommige broodjes lijken mij HEERLIJK!
    Hoewel het geen broodje is.. zit heb ik net een hele pak rijstwafels op, met kaas smaak.. En ben niet eens zwanger! tenminste, nog niet dat ik weet:D...
    Ik ga eens een paar heeeeeeerlijke broodjes voor jullie beschrijven;

Neem een pistoletje en snij hem helemaal open (van elkaar af).
    Doe er lekkere spekjes op, ui en champignons.. en dan kaas eroverheen.. en in de oven (kan ook met knoflook erbij) HEEEEEEERLIJK!

Maak wentelteefjes.

pistoletje met tomaat, kaas (misschien salami) en pizzakruiden in de oven JAMMIE!

Dit is dan weer ook geen broodje.. maar ik heb er opeens ZO erg veel zin in, lekker mexicaans;

Rul je gehakt bruin, doe er een pot mexicaanse bruine bonen bij(dus waar ook maïs enzo in zit) Doe er ook een halve (of hele, wat je lekker vind) monchou pakje bij! en oja hot dip saus (welke je lekker vind). Roer goed door elkaar. pak je ovenschaal.. strooi tortilla chips op de bodem, en doe het gehakt etc er in.. strooi daarna nog wat tortilla chips er overheen en lekker veel kaas! Doe het in de oven tot de kaas heerlijk gesmolten is! Dit kun je eten met bijv. rijst! TIP; VERVANG DE MEXICAANSE BRUINE BONEN DOOR SPERZIEBONEN, OOK HEELIJK!
    sorry, dit vond ik heeeeerlijk toen ik zwanger was, en nu alweer heb er zo'n zin in! Ik zou dit nu zo dus gewoon op een broodje smijten en op eten als ik het in huis had! Helaas heb ik t avond eten al in huis:(...

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Rauwe ham mag wel! Net zoals de serrano ham en parma ham die je in de winkel kan kopen! Dit heeft allemaal een bewerking gehad!

Deel Deze Pagina