T.V./internet/telefoon aan bieders (poll)

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 16 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke tv/internet/telefoonaanbieder heb jij?

1. KPN

2. Ziggo/UPC

3. Tele2

4. Telfort

5. Vodafone

6. Online.nl

7. Xs4all

8. anders namelijk...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hetzelfde als het was vóór ze samengingen met UPC. Ik ben erg tevreden. Ik vind het alleen wel erg veel geld. Ik ben laatst aan het rondkijken geweest en dan met name naar glasvezel, maar dit bleek niet eens zo heel veel goedkoper. Helemaal niet toen ik Ziggo belde en ze mij nog een mooie aanbieding deden van 25% korting op het internet-deel van ons Alles-in-1 pakket.

Ze hebben weinig storingen, fijne klantenservice, voldoende aanbod qua zenders en 'on demand'. Ik kwam er gisteren wel achter, dat dit nu anders heet. MyNogwat...

Tot 3 jaar geleden wel wat meer storingen, maar de laatste 3 jaar nauwelijks meer. Hangt misschien ook van de regio af.

2. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ziggo, voorheen UPC heb echt 0,0 problemen met ze. Betaal 50 euro (niet basispakket maar die erna) en dan geen huistelefoon.

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij hadden UPC en nu dus Ziggo/UPC, al bijna 10 jaar een zeer tevreden klant! :D
    Het enige wat we hebben gemerkt na het samengaan van die twee is de zendernummers die veranderd zijn ;)
    Verder is volgens mij alle helemaal goed gegaan :)

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb tele2, maar ik begin er langzaamaan steeds meer van te balen. Het levert niet de snelheid die je van een provider mag verwachten en heeft regelmatig storing die nergens vermeld staat én de klantenservice is verschrikkelijk. Je krijgt nooit antwoord op wat je eigenlijk wilt weten.

Als voorbeeld van gisteravond; ik zag dat er een recordknop op mijn afstandsbediening zat en vroeg mij af of ik ook dingen kon opnemen. Om het antwoord te vinden heb ik gewoon maar de gebruiksaanwijzing gedownload om erachter te komen dat het niet mogelijk was omdat ik een ander kastje had moeten hebben en de afstandsbediening gewoon standaard die knop had. Het was een beetje een 'duh-vraag', gewoon zomaar, maar de klantenservice is alleen gericht op het verkopen van abonnementen. Bovendien slaat het zenderoverzicht nergens op - alle leuke zenders zijn er niet of zitten verspreid over diverse pakketten waar je al helemaal niet op zit te wachten. Nu kijk ik nooit televisie; maar dat is wel het nadeel van hun tv-pakket.

Ik heb een drie in één pakket; internet, televisie en telefoon. Voor elk telefoontje betaal je kosten plus de kosten van het standaard pakket (vind ik ouderwets en nergens op slaan), de televisie geeft je alleen de standaard-zender-meuk met weinig leuks, overmatig veel reclame + niks opnemen/terugkijken en het internet is met grote regelmaat baggertraag.

Nja, volgens mij heb ik zojuist besloten over te stappen ;)

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nooit problemen met Ziggo en wat denk je? Alles ligt eruit. Ook de Ziggo storingschecker ...

6. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ik heb televisie en internet van Telfort. Zelf kijk ik nooit televisie, dat heb ik puur voor mijn dochter die wel graag televisie kijkt.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    wij hebben nu kpn alles in 1 en dat bevalt echt prima nog nooit echt problemen mee gehad

voorheen ziggo en daar hadden we continue problemen, deed de tv het niet dan deed internet het niet, dan konden we niet bellen, en dan staat er bel met je huistelefoon naar de klantenservice :( dat gaat dus niet want die doet het niet ;)

9. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Tv van KPN. Redelijk tevreden/voldoende.

Telefoon + Internet van Telfort. Zeer tevreden.

10. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik had Ziggo, maar toen ik hoorde dat ze ajax gingen sponsoren heb ik dat opgezegd. Hebben nu KPN en niks te klagen. Haal netjes mijn snelheden en beeld van de tv is ook goed genoeg.

11. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Jaren upc gehad maar was het zo zat wifi viel steeds weg.
    overgestapt op vodafne alles in 1, veel goedkoper en veel beter

12. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben caiway en bevalt prima. Hiervoor kpn dat internet was echt bar slecht we hadden 10mb ofzo? sneller kon niet... met caiway gelukkig wel sneller internet.

13. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Mijn vriend geeft bij KPN gewerkt en nu bij XS4ALL (blijft hetzelfde geloof ik).
    Die heeft gezegd daar geen klant te willen worden als we gaan samenwonen dus wij gaan dan voor Telfort

14. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Huh dat is raar, telfort is namelijk ook Kpn, en wordt ook steeds verder geïntegreerd (zelfde producten enz) of heeft het met de prijs te maken?

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Tele2. Niet tevreden. 52 euro per maand en je kan er echt geen reet mee. Is gewoon een standaard goedkoop pakket. Je kan niet opnemen, niet stilzetten, beperkte hd zenders, wel snel internet.

Veel en veel te duur. Het is dat mn vriend er werkt en het voor de helft kan krijgen maar einde dit jaar toch echt naar KPN of Vodafone.

Deel Deze Pagina