Betaalbare zwangerschapsbroeken die niet strak op de huid liggen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Spikkeltje, Oct 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Aug 17, 2014
    1,245
    413
    83
    Female
    Bij mijn Iieve zoontje en dito man
    Ik heb momenteel slechts twee positiebroeken, beide van C&A. Eentje is er van linnen en de ander van biokatoen. Ze zitten heerlijk maar als het straks kouder wordt zijn ze écht te dun, helaas. Half november ga ik met man een weekje naar de bergen (geen wintersport) en daar zal het ook fris zijn. Ik ben dus op zoek naar lekker warme positiebroeken maar mèn, dat valt niet mee! In alles zit dat rottige stretch waardoor het spul heel strak op m'n huid ligt, naast dat het geen warmte geeft kan ik daar ook nog eens niet tegen en loop ik er binnen een kwartier bij als een aardbei, omdat ik huiduitslag krijg van stoffen die tegen m'n vel aangeplakt liggen. Vóór mijn zwangerschap droeg ik jeans, zonder stretch, is moeilijk verkrijgbaar maar het lukt me altijd wel. Nu overweeg ik om tot de bevalling maar met joggingbroeken te gaan lopen maar ja, dat is ook zo tokkie op den duur. Iemand een leuk adresje?

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

Sep 28, 2011
    1,490
    0
    0
    Prenatal.miss etham. H en m. Leuke broeken ook zonder streche.die zijn er best veel.

3. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Hier een aantal broeken van Noppies en H&M, volgens mij hebben ze die ook wel zonder stretch..

4. Keija

Keija Bekend lid

Jun 30, 2016
    717
    6
    18
    Ik heb een stretchbroek van de prenatal, en een niet-stretch bij de babydump gekocht.

Share This Page