't weer in boxkleed

Discussion in 'De lounge' started by Caithlin79, Aug 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    We zijn een weekje op vakantie geweest en al die tijd heeft een vies boxkleed in de wasmachine gelegen. Ik had hem nog niet gewassen, dus dacht dat ie daar prima in kon liggen zo droog.
    Maar nu zitten er allemaal donkere vlekken in :( Ik vermoed dat het weer erin gekomen is.

Hebben jullie nog tips of en zo ja, hoe ik dat er weer uit kan krijgen?

2. Jel

Jel Niet meer actief

#2 Jel, Aug 9, 2011
    Last edited by a moderator: Aug 9, 2011
    Volgens mij kun je het weer er niet uit krijgen. Zonde. Ben bang dat je hem weg kan gooien, of als oude poetslap kunt gebruiken.

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Oh nee :( Was juist m'n favoriete en nog een dure ook. Balen!

4. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    Is het al echt ingedroogt?
    Ik had het weer in mijn wandelwagen inzet gekregen (kast was gestuct en nog niet goed uitgedroogt) Heb em uitmekaar gehaalt en in de was gegooit. Zelfde met een jas die ook in die kast hing gewoon even 2/3 keer wassen.

5. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb nog even gezocht op google, omdat ik er toch niet helemaal zeker van was, en ik kon dit nog op google vinden.

Weervlekken verwijderen | Het weer verwijderen | Vlekken weer verwijderen op VoorOma.nl

Maar je hebt ook dat er echt gaatjes in kunnen komen he, van weerplekken en dan is er natuurlijk geen redden meer aan. Misschien kun je de tips uit de link eens proberen.

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Weerplekken reiniger van HG! Ik heb onlangs een duowagen gekocht voor een prikkie waar dus allemaal weerplekken inzaten. Na een behandeling met dat spul is alles! eruit gegaan. Hij is weer zo goed als nieuw. Ik had er een hard hoofd in maar het werkt echt!

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ik ga de tips proberen, bedankt!
    Moet er helaas nog even mee wachten, want de wasmachine heeft het begeven *zucht*

Share This Page