Na 2.5jaar ben ik nu voor het eerst overtijd.(en dit is in een spontane cyclus zonder iui ofzo)Zit vandaag op dag 30 en het laatste jaar is m'n cyclus nooit langer geweest dan 28 dagen. Maar ik heb geen symtomen alleen 'last'van een borrelend gevoel in m'n onderbuik.En ik heb sinds eergister 's morgens klein beetje verkleurde afscheiding, maar alleen te zien met een inwendig onderzoekje met een wc papiertje.. Ik durf niet te testen , denk iedere dag dat het nog wel doorgaat zetten maar nu weer helemaal niks te zien... Is dit herkenbaar? nb; in mijn onderschrift staat 1 keer een cyclus van 31 dagen, maar dit was de ronde na m'n kijkoperatie dus die tel ik niet mee.En een cyclus van 30 dagen met een ivf behandeling, kan ik ook niet meetellen.
Hi, Zeker herkenbaar (al is het bij mij na een half jaar al raak...dus geen eerlijk vergelijk in dat opzicht). Maar ik durfde ook steeds geen test te doen, al is het natuurlijk wel erg fijn om zekerheid te hebben! Ik heb mijn laatste test zelfs gedaan zonder dat mijn vriend het wist...dat voelde minder 'officieel' aan ofzo.. Ik werd gewoon gek van de onzekerheid, en dacht op den duur: als ik niet zwanger ben, kom ik daar toch wel achter, kan ik het beter NU al weten. Het borrelen had ik trouwens ook. Was de hele week dat ik ongesteld moest worden. Toen ik 3 dagen over tijd was hield het ongeveer weer op. Heel veel succes!
Zara: hai! Goed je te zien! Ik ben enorm benieuwd of je hebt getest! Ik hoop zo op goed nieuws van jou!
hoi Helaas niet zwanger! Vanmorgen werd ik zo gek van het gezenuw dat ik een testje gedaan heb en die was echt vet negatief.niet eens een schaduwlijntje te zien.En alsof de duvel ermee speelt is m'n ongi eindelijk aan het doorzetten. Teleurstelling, maar wel blij dat ik weet waar ik aan toe ben.Nu kan ik verder...