Vond het ook een mooie documentaire. Heel knap gemaakt! alleen het inzoomen tijdens de bevalling even weggekeken. Kan ik niet zo goed naar kijken, voel ik alles zelf weer
zat net ook te zoeken op internet maar volgens mij kan je het alleen terug kijken via upc box ga zo daar eens even op kijken..
Ik heb hem nog niet gezien. Maar we hadden hem op genomen maar missen er 5 min van grr. Manlief kwam er achter dat de harde schijf vol was. OP ftd is die niet te vinden. wel die van het wonder van een nieuw leven. Ga ik straks kijken met manlief.
heb een stukje gezien en vond het erg mooi gemaakt. Ook zat ik vol verbazing te kijken toen ze zeiden dat 1 op de 400 twee eiige tweelingen van 2 vaders zijn. Wist niet eens dat dat kon
hahah sorry hoor maar zie het al helemaal voor me.. mijn man zei heel verstandig.. moet je dit wel gaan kijken toen dacht ik ja lijkt me niet zo'n goed idee.. vond bevallingsverhalen altijd heel mooi om te zien alleen nu die gedachte dat ik over een aantal maanden er zelf zo bij lig.. wil ik snel al die beelden vergeten.. xxxx elisa