Lies32 dat ben ik helemaal met je eens. Die zwakbegaafde moeder ging met meer "liefde"/ zorg om met de kleine dan Miranda. Zij ondersteunde het hoofd tenminste en praatte op een kinderlijke manier met dat manneke. Hopelijk blijft t miranda en evt andere kids bespaart. Vaak zie je namelijk dat het niet bij 1 kindje blijft jammergenoeg en daar gebeurt dan weer tzelfde mee
Ik heb met groot ongeloof gisteren gekeken (kwam er invallen tijdens het zappen). vanochtend de herhaling gezien.....geen woorden voor...verschrikkelijk!
Heb het net via internet gezien. Pfff wat heftig. En zo'n prachtig lief jochie. Echt heel naar om te zien hoe er met hem omgegaan werd.
wat ik erg vind is dat het jochie nu al in zijn tweede pleeggezin zit! zal er nog wat terecht komen van hem?
heb m net bekeken... met tranen in mijn ogen... ja, zij is een slachtoffer, maar stond ook niet echt open voor hulp, klinkt hard sorry, maar er had veel eerder ingegrepen moeten worden, ik heb me doodgeƫrgerd aan hoe ze met haar kind omging, ongelovelijk gewoon en dat met maatsch.hulp erbij! of hoe ze hem pap gaf! daar breekt mijn hart van. ik hoop dat hij in een goed pleeggezin komt en niet weer terug in dat leven!
Ik heb ook even een flink potje zitten janken net. Vreselijk hoe lang het duurt voordat jeugdzorg ingrijpt ( of misschien mag ingrijpen )